Well you held me like a lover



And we use cushions to cover
Happy glands
In the mild issue of our disgrace

Känslan är obeskrivlig idag. Det ska vara i plural; Känslorna är obeskrivliga.
Jag vet hur banalt det låter. Jag vet hur min förmåga att författa runnit iväg i takt med den lite finare känslan som infunnit sig.
What to do?
Jag mår hellre såhär jävla, jävla, jävla bra.

Dagen har vart  fantastisk utom mitt förstånd. Comebacken på Hembergsskolan, the secound paradise on earth, var otrolig på alla de vis.
Att först och främst få träffa alla undebara lärare och ta emot deras lovord, haha, då främst min älskade Angelica Borg. Och alla eleverna. Och hela världen.
Och sedan allt annat.
Det är så fullt, så fullpackat av välbefinnande att jag inom en snar framtid går sönder. SPRICKER, hur mycket kliché det än är.
Jag spricker vilken jävla sekund som helst.

We might kiss when we are alone
When nobody's watching
We might take it home
We might make out when nobody's there
It's not that we're scared
It's just that it's delicate

Kommentarer:
Postat av: Olle

hej maria. hur står det till? det var väääldigt läääänge sedan sist =)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits