something went wrong

Nothing makes sense, men det är ett trevligt nonsens, i must say.

x3m var inte som jag minns det, men det kan bero på att jag egentligen inte minns något.
Men nu minns jag. Åtminstone hur det ser ut. Det är inte så skojigt det där stället.
 Mötte upp med nära och kära och mindre kära men ändå nära. De fick smaka på kniven.
HÅLLA PÅ Å TAFFSA PÅ DET DÄR VISET?!
Det bjöds på sprit hejvilt, men det var ju faktiskt bara trevligt. Fick dock för mig att vandra hem klockan ett.
?
Why?

En nagel har gått av, huvudet känns lite tungt, jag har inga pengar på telefonen och heller inga på kontot.
Det sistnämnda skyller jag på den minsta jävla drinken i historien till det hutlösa priset jag faktiskt betalade.
shitpissfuck.

nåväl, syster är nära, livet är en disneyfilm, jag ska käka frulle på stan och jag ljög faktiskt om kontot, ty
PENGAR RULLAR IN, DET GÅR BRA NU.

'Vet du vad jag gjorde första gången jag var med Elin?'
'Nej.'
'Jag bet av henne naglarna. Nu slår jag henne så fort hon berättar det för någon. Så jävla pinsamt.'

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits