selfabsorbed

Åh. Idag hade jag planerat att sova till åtminstone kl. 17 och sedan bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Igen.
Men så ringer Jennifer och ber mig jobba.
Jag beundrar mig själv för att jag orkade hitta en krage att ta tag i, tog tag i den och begav mig mot mitt extraknäckarställe.
Att sälja make-up och vara trevlig är förmodligen det jävlar i mig värsta som finns dagar som denna.
Men jag överlevde det också. I'm one hell of a surivivor.
Jag är 3 meter lång och skottsäker. You have to be in the war of the worlds.
En annan krigsstrategi jag har är att inte duscha; håller fienden på behörigt avstånd. Det håller förvisso alla på behörigt avstånd.
En tredje är att hålla sig i sängen, lyssna på skitmusik, stänga av telefonen och dö av en stund, då slipper man krigen.

AH!?!U)=(Y)(&TYU inte ens krig får mig att tända till.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits