i like his humble way of living

and when you smile
whit those eyes
baby, it's like you place a finger on my heart
and you're lips next to mine
make me think that maybe heaven is where you are

Tänk om Han var verklig, my imaginary boyfriend. Så jävla fint vi skulle ha det tillsammans.

-

Stressen vet inga gränser. I morgon kväll bär det av. Imorgon kväll är det verkligen tack och adjö Storgatan 12 C.
Jag tar tillbaka allt om att det inte alls känns sorgligt; FÖR DET GÖR DET!
Det känns jäkligt trist. Femhundrasextiosju minnen att lägga på högen man aldrig orkar kolla igenom och sortera.
Bu-hu.
Å andra sidan så är hagmarksvägen 24(25? 15?) en klass för sig.

Jeje, packa vare. Sen blire Anna Phil. Love it!

-

Okej, har fått ner alla jävla, jävla kläder i väskor och kartonger. Nu kan jag inte packa mer.
Det är inte friskt på något vis att ha så mycket tröjor. Jag kan gå i 163 dagar utan att behöva tvätta en enda tröja. Och ändå är det inte alla, för Linnea har fortfarande påsen med alla mina favourites.
Jag måste slänga varenda jävel. Jag får panik.

Men jag har iaf lyckats strukturera upp packningen sjukt bra. En 'dekorations'-kartong (haha) två lådor med köksgrejer, två lådor med böcker och skivor ( de får pappsen bära, eller Linda..), en kartong med skor, en akrtong med alla kort och andra minnen, en kartong med blommor, en kartong för alla elektriska prylar och två kartonger med alla toalettprylar. Nu återstår bara hälften
?=P)(/&%#/EUFUKGB;VKJ%&/()=)POJHÖBGLB&(/%¤RLI

!!!!!!!
åh, vad intressant för er.


Kommentarer:
Postat av: linnea

jag gillar din nya lägenhet men jag gråter för att du flyttat ifrån mej, jag saknar dej.

2006-12-08 @ 19:32:56

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits