like a horse

What better than a blogg om man skall fördriva tiden?
Svaren kan inte vara många.

Sitter och ångrar allt jag inte köpt för pengar jag inte har. Det är en jävla börda, en ångest utan bot. Fuckit.

Har lyckats göra mig relativt hemmastadd här i väsby.
fast det var en lögn; väsby är lika mycket håla som vilhelmina, förutom den betynadnde avståndskillnaden till sthlm city.
I lägenheten däremot, känner jag mig lika hemma som Linnea i rosa (ja, det är en liknelse jag älskar att använda mig av)

Måste också passa på att förkasta all sanning i det jag hittills tyckt varit livets största sanning: Var inte slö; då blir man dö.
Det finns, just nu, ingen som helst sanning i det.
Ett liv med oregelbundta matintag (som då helst bara ska bestå av pizza alternativt det mest lättlagade som finns hemma) mycket öl, mycket tv, mycket dator, mycket dåliga skämt och mycket sängliggande ÄR just nu livet.
Var slö; lev skönt är mitt nya motto. 

JAJA, inte fan gick tiden så mycket fortare av de här.. men nu kom sällskapet tillbaka. adjö

Time to spit new shit
I'm rocking on this new bit
I'm hot now you'll see
I'll fight you just to get peace

Heavy Weight Wrestler
Fight me in your comforter
Let you be superior
I'm flithy with the fury ya

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits