Nu onanerar vi

 

Jag upptäckte onani då jag var ungefär sju år gammal. Fick orgasm första gången då jag var typ.. åtta?
Sedan dess har jag älskat onani. Orgasm är ju något av det skönaste som finns. Jag älskar onani. Lika mycket som pojkar gör både i verkligheten och på film. Och jag onanerar ofta. Lika ofta som pojkar gör i verkligheten och på film.
Har irriterat mig på runkande pojkar så länge jag vetat nog att irritera mig på det.
Alltså inte att pojkar runkar, det får de gärna göra, men att flickor inte onanerar. Enligt allt.
WTF?

Vi hade tre sexdagar i högstadiet. Det tilsammans med kyrkan. Jag vet inte hur det var anordnat. Jag var inblandad i anordnandet men jag minns inte kyrkas inblanding.
Hur som helst så fick vi prata och fråga och diskutera och fnittra i tre dagar. Det var awesome. För oss som vågade.
För vi var ju såklart indelade i tjej- och killgrupper. Gud förbjude att vi skulle beblanda oss då det handlade om sådant.
Vad jag minns var vi nio flickor. Ungefär fyra av oss hade haft sex. Tre av oss vågade prata om det.  Två hade haft, vad vi trodde var, bra sex.
Men när det handlade om onani så vågade ingen säga något.
Så jag sa (på den tiden var jag cool och sådär) att jag onanerade två gånger per dag.  För att det var skönt och bra.
Sen blev det tyst.

Länge.

Sedan sa den flicka man aldrig trode skulle säga något att hon också onanerade.

"OOOH!?"

Klart hon gjorde?! Alla onanerade väl? Och gjorde de det inte innan så gjorde de det efteråt.

Fan vad irriterad jag är på de där dagarna. Och på onani.
Så mycket tid jag spenderat med pojkar; sedan hockeyn, fotbollen och därefter lumpen.. och runkandet.
Pojkar som hänger ihop, i en grupp större än fem personer, en längre tid och snack om att runka; enligt mig är det inte spekulationer eller antaganden. Det är bara fakta.
Då pratar man OM att runka, HUR man runkar och VARFÖR man runkar.

Det ska väl erkännas att min tid med flickor i gurpp under längre tid varit knapp, men jag har befunnit mig i de situationerna också.
Där händer det inte; samtalen om onani. Aldrig på samma naturliga sätt. Som matintag eller .. så.
Eller jo, man pratar om det, men avslutar meningen med '..hahaskojas *nErVöSt sKrAtT*'
Och om man, som jag, råkar ta upp ämnet utan pardon och ursäkt, så blir det konstig stämning.

Då jag och en vän var på STHLM InkBash06(?)
och köpte varsin Rabbit (det på fyllan, såklart!) och jag efter hemkomsten frågade om hon använt den så fick jag et nervöst fnitter tillbaka, innehållandes 'mmenheeeheej, har duu?'
'Ja..?'
'..............Hur var det?'
'Jävligt bra. När man hittar rätt hårdhet på vibrationerna..'
'...men!? .. så!?..  alltså va?!.. åh..  Vad ska du göra nästa helg? Jag tror jag ska åka till Umeå och gå på stan och ..'

Nu säger jag inte at brudar inte pratar om sex. För är det något brudar i grupp pratar om i grupp så är det sex! Haha. Oj. Som vi pratar. Diskuterar. Analyserar. Garvar. ... osv. Vad mig anbelangar så är sexsnack brudar emellan femtiosex nivåer grövre än vad det är bland pojkar.
Och hur jag än ursäktar mina antaganden och skillnader jag gör beträffande kön, även om jag inte vill göra dem, så finns ingen godtagbar sådan. Det är bara så att det är skillnad. Det kan vara grovt pojkar emellan också. Men ja.. Skillnad finns.
På ett sätt ingen man eller pojke vill att vi ska prata om det. Det är storlekar, rörelser, lukter, samtal, ansiktsuttryk, ljud och diverse detaljer om konsistenser och smaker och.. M.

Men sällan onani. Sällan närmre aldrig.
Och vad hände där?

Alltså flickor anordnar middagar ch tjejkvällanr ägnade åt enbart sexsnack. Dildoträffar och allt var det är.
Men de doldoträffar jag vart på så diskuteras partners. Eventuellt ens egen njutning, men alltid med ett liet skämt.
Aldrig på allvar.

Iofs.. pojkar diskuterar sällan sina runk på fullaste allvar heller, MEN de diskuterar det på en helt annan, naturlig nivå.

Sjukt irriterande.


Vad bilden på mig har med detta att göra?
Ingenting. Och allt. Jag är ju skitsnygg. And I know it.

Kommentarer:
Postat av: linnea

Det är jätte roligt att du skriver detta med tanke på din fobi för bajsprat.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits