åh ne jag tror jag dör?




Pirr-i-magen-läge nu, to the maximum
Min fru blandade mig en fin drink och ska assistera vid outfittandet.
Det är fredagkväll nu.

Jag berättar mer i morgon.

..kanske.


FÖRÖVRIGT;

DISCO!!!
arr. Maria, Annie, Michelle
Plats: the mansion
Tid; kvällen. Lördag
Inträde: gratis (tag med present om du inte känner oss så bra
VI BJUDER PÅ OSTKROKAR OCH SPRIT
Välkomna!

En god fru är svår att äta




Stod vid spisen i ottan
och tillagade frukost till min älskare, i detta hus gestaltat av LinkyTinkyTu.
Jag utlyste någon sorts kärlekens dag under natten då jag hade lite svårt att somna.


Ni kanske undrar varför jag är så jääää-ähähääävul-s-k-t singel? Jag också. Ibland.



Ibland. Inte alltid.

D-day





Jag har rakat benen! Jag gjorde det nyss, i duschen.
Hela dagen har handlat om att jag ska raka benen.

Då jag vaknade 'i morse' kände jag att denna helg kommer inte att vara vad den borde vara om jag inte rakar benen, en gång för alla.
Så jag och mitt löjligt skitiga hår (på huvudet alltZå) åkte till stan och gick med bestämda steg till en butik med raklödder.
Köpte.
Åkte hem. Klädde av mig, bestämt. Hoppade in i duschen, bestämt. Duschade, bestämt.
Rakade benen. Försiktigt.

Och nu sitter jag här med den här fruktansvärt äckliga känslan av nyrakade ben.
Jag ångrarrrr miiiiig :(

do you want to see my..




Dagen har handlat om dreggel. Att dreggla

Man kan dreggla av olika anledningar. Jag tokdregglar när jag sover och älskar det. Så mentaldregglar jag lite över andra saker atm.

Den här bilden togs för att illustrera omeletten jag åt till lunch. Det var viktigt för mig att visa upp min omelett.
Och vad gör jag? Börjar dreggla, såklart, utan att vara medveten om det förrän jag kände blötan på låret och såg bilden.
Det var en rejäl blaffa på byxbenet. Gulligt tycker jag.
Mörkade inte. Stoltserade snarare.
.

[11:43:35] Maria skriver:
 hahahahahahaa det är så sjuuukt. hahahaha. men det är roligt. hahaha oooo.
Jag skulle massera en kille jag inte kände så jävla bra, fast.. tillräckligt bra för att massera honom lite på skoj.
hur som helst, han låg på mage och jag satt liksom på hans rygg. hahahahahaaaaaaaaaaa
så skulle jag böja mig fram och ta något, jag minns inte vad det var.
[11:43:36] Maria skriver:
 hahahahaha
[11:43:45] Maria skriver:
så råkde jag dreggla lite. hahahahahahhaha
[11:44:01] Maria skriver:
och han trodde det var massageolja och undrade varför jag använde så lite
[11:44:06] Maria skriver:
hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[11:44:12] Nils skriver:
hahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha
[11:44:20] Nils skriver:
 hahah så jävla nice, mörkade du?
[11:44:40] Maria skriver:
 men jaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha


ettetttvå




Nu föll det sig så att jag insjuknade i någon slags feber under natten.
Så här sitter jag nu utan något att göra. Helt utan inspiration till stordåd och världsräddning.

Vet ni vad jag gör?
Jag sitter och tittar på mig själv i webcamen. Spänner mig en HEL DEL.

!?

..jag har verkligen inget annat att göra.

väl i spännissessionen så drabbas jag ofta av paranoia och för mig att det streamas ut på nätet så flera miljoner människor kan se mig. MILJONER.
Då måste jag försöka bete mig normalt. Så sitter jag och tittar på mig själv när jag bara sitter och ser normal ut.

?!

..det kommer mera.

blott en dag

Hahahahahaha. Har ni sett på kortet i föregående inlägg vilket ENORMT bröst jag har?! Hahahahah ååh hahahaha jag får inte ens plats med armen. hahahahah.. ja.

Har inte gjort något viktigt idag. Skickade kanske ett sms. HAHA!




Sedan skrev vi ett sexsidigt PM om Iransk-svenska kvinnor, genus, sexualitet och diaspora.
Slut.

och därför:

Vad är du sugen på just nu? Mjau. Sex månader sedan gott folk. Himlen är blå, det är inte mer än så. Jag är alltid sugen på något just nu.
Vad har du gjort i dag? Se ovan.
Vad ska du göra imorgon? Kliva upp sjukt tidigt, åka till skolan, hålla seminariet,  förmodligen bli lite less, åka in till karlaplan och slänga upp Linnea på axeln för att sedan, tillsammans med alla mina fruar, göra stan och inhandla diverse necessities för le grande, le crucial Friday.
På vilket ställe betalade du senast inträde?  Ambassadeur tror jag bestämt.
Vilken bok läser du just nu? Fataneh Farahanis avhandling Diasporic narratives of sexuality; Identity Formation Among Iranian – Swedish women.
Ditt senaste förhållande? Det var fint ibland. Var tvungen att avsluta det då det var the essence of one way communication. Men jag gillade det. Då.
Vad tänder du på? Mjau. Matrixkappor och solglasögon. Mycket nitar.
Vad ska man göra för att du ska bli intresserad? Äta gräs och idissla.
När bör man läggas in på mentalsjukhus? Efter 6 månader.
Vad tycker du om? Äpplen.
Vad använder du för uttryck? sexuella trakasserier
vad ser du fram emot? OMG fredag!!! sirius. Fredag. Jag ser fram emot fredag!
säger du kåt eller upphetsad? Jag säger inte. Jag är.
Vilka ställen besökte du? Köket, toaletten, mitt sovrum.
Vad var din största framgång idag? :)
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja fyfan.
Gjorde någonting dig riktigt glad idag? :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111ettEEEEEETTTTTTT
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om idag? Macy gray - sweet baby
Vad önskar du att du gjort mer? Inte ett jäkla dugg faktiskt. Sjukt nöjd.
Vad önskar du att du gjort mindre? Inte ett jäkla dugg faktiskt. Sjukt nöjd.
Blev du kär idag? rare
Hur många one night stands? Jag önskar mig? Tolv!
Något du önskade dig och fick? Mm.
Något du önskade dig men inte fick? Ne
Finns det någonting som skulle gjort din dag ännu bättre? Nej. ..nej. Haha.
Hur skulle du beskriva din stil idag? Strumbyxor, sporttop, slöja.

hejdå

bortom all försoning




Det vore urbota dumt
att låta sig falla dithän.
Jag kan inte avslöja var dithän ligger, eller ens om det är geografiskt eller emotionellt, bara att det existerar.
Tror jag?
Det vet jag iofs inte än heller. Men jag hoppas, ack! så jag hoppas.
Och dit vill jag ta med någon som inte har med saken att göra. Jag tror nämligen att denne av utrotningshotade sorters vän är den enda som verkligen skulle uppskatta denna anekdot för vad den var, utan det annars tillströdda vaniljsockret i kanten.

Merde!

..det är egentligen inte sant.
Inför denne skulle jag medvetet subtrahera sockret som faktiskt finns där. Jag har ju inte själv lagt dit det i efterhand, utan det är just så sött som det verkar.
Kanske är det därför. Dennes förmåga att ..vara sur är vad jag saknar. Stundtals.


Egentligen är jag sjuk glad! Hahahahahahahahaha!
Allt är så fint. Licious back och han är min regnbåge. Fast han är snarare en båge av ..VAA!? hahaha..
En båge?! Han är ingen båge?
Mer en cirkel.. av neverending världsbäst..ighet.
Haha. Ne. Eller jo!
Fast minde lame. Bra är han. Bäst. Har saknat honom.

Godnatt.

Det märks




Hej bäbisar!
Känner ni vilken bra måndag det ÄR?!

Man ser inget ont och man vill bara omfamna världen och slicka lite på den.
Amma den. Ge den av sig själv och sina bröst.
På föreläsningen satt en söt, liten flicka bredvid mig och utbrast  'Gud vad jag hatar världen'.

Naaw!?

Jag ville bara klappa på henne. Stryka lite på hennes lilla kind och sjunga en glad melodi om sjöhästar och regnbågar.
Men jag kom inte på någon färdigskriven låt och var alldeles för koffeindarrig i hjärnan för att hitta på en egen.
Det skulle bara blivit 'NAAANANANANAAAAAAAAA WOHOOOOOOOAAAAHHHHHHAHAHAHHAHAHAHAAAAHAHA!!!!!!'
..och jag vet inte om det hade förändrat hennes syn på världen?
Synd.
I efterhand insåg jag att jag borde erbjudit henne att ammas en stund.
Ska komma ihåg det till på fredag.

AMMA FOLK har jag som påminnelse i mobilen nu.
Bra bra.

Hejdå!

som jag brukar säga



Väldigt 2009 av mig. Av Sthlm. Av alla.

Men nu har jag ett problem.
Det är ju så jävla trevligt att man varken vet inte eller ut. Man glömmer att äta och man glömer att andas och mest går man bara omkring och tänker 'Trevligt!'

Och då kan man faktiskt inte bajsa.
För jag vill inte koppla ihop allt det här trevliga med bajs, då bajs är det minst trevliga jag vet.
Jag försökte nyss; satt där och tog i, så dök det trevliga upp i huvudet och jag var genast tvungen att ge upp.

Och det blir bara dåligt.
Jag kommer att vara alldeles uppsvullen och bajsig och så kanske nån tänker '..det här var ju inte så trevligt'.
Så vad ska jag nu ta mig till?
Söva ned mig och hoppas jag bajsar på mig i sömnen?

Såhär trevligt känns det iallafall, ganska exakt faktiskt.


man får lov



Jag fick lov.
Ska höra med någon i morrn hur man borde förhålla sig till det.





hihihihihihihihiiiiiiiiiii jag fick lov.
Lever längre.
Länge leve.

I don't wanna close my eyes




Hahaaaaaaahhhh... Hej på er, små sockerkringlor!
Har ni hört att det är fredag idag?!



Storhuvve. Lillaxel. Maxibicke.

Det är sant. Det är fredag idag.
Jag och min fru, den nyklippta av dem, firar detta med whitetrash-kväll framför TV och dator.
När man är whitetrash får man tänka off beat och det låter såhär; 'Always choose the hotter one'.
Det är fel, men ack så frestande.

Det vankas 25-årsfest i innerstan i morgon. Nån ska få se jävligt mycket bröst.

ibland är man vaken


Hej.

..hej.
Vet ni vad? Jag är van att få vad jag vill. Och jag är van att det blir som jag vill.


Just nu är det inte riktigt som jag vill.
Mycket är det.
Men alltför mycket är ..inte det. Det stör mig.

Jag känner att börjar bli arg. Eller åtminstone irriterad.

Alltså.
Det finns sånt som sjukdomar och operationer i oändlighet. Det finns andra sorters jävla motgångar som ..irriterar.
MEN inte som det här.
Förbannelse!


Bra dag



Lärt mig. Lärt.

Linnea dramaqueen Karlsson
drog en pose och suckade 'åh, vilken dag' och stirrade mot horisonten.
Fint avslut.

I wasn't naked




Jag ska aldrig posa på något annat sätt.
...tror jag.
Titta på mina bröst! De hänger löst!
Alltså inte som i idol. Utan de är fria, men ändå så snygga.

Bajs och mongolid


Krävande dag. Bestämde mig att det fick vara nog.

Man kan inte vara 2009 och släpa på bagage.
SÅ jag städade bort allt skit. Bokstavligt talat.
Åkte till Spånga och skurade bort det sista av 2008.
Sedan raderade jag alla sms i in- och utkorgen.

Sen gjorde jag slut på riktigt.
Destruktiva förhållanden ut. 2009 in.
Kände mig stolt på bussen hem.
Hoppade av bussen och blev totalt nedstänkt av snömodd och började tokböla.
Det är jobbigt att göra slut.

MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111eeeeeeetttttttttt

Vet ni vad jag älskar?
Mina fruar.

Och att de, då man kommer hem och grinar lite
styr upp kladdkaka, B&J's, rött vin, cirkus, dans och sång.
Och att de säger saker som 'Jag är på bajshumör! Jag vill leka mongolid!' och 'Fan vad skönt att bli knullad av kladdkaka istället för världen' och annat MOGET.
De är bäst. Världs-världs-världs-världs-världsbäst!






hur mår du?




Nu har jag svarat på alla viktiga mail, beställt, fölängt och betalat vad som bör beställas, förlängas och betalas. Jag har bestämt vad jag ska ha på mig i morgon, ända in på trosan. Jag har packat min skolväska, kissat och värmt ett litet glas varm mjölk. Jag är inte sexuellt upphetsad eller mätt. Jag har inte druckit kaffe eller te eller snusat på flera timmar.
KäreGodeGudIHimmlen kan jag få sova, om så bara för en liten, liten stund?

hej




...lix trött. Mjau.
Jag råkade överanvända ett ord, så nu kan jag inte använda det mer. Det känns bra.

Vi drabbades av någon kollektiv övermattning
som vi var tvugna att schasa undan för kreativitet, inspiration och framåtanda.
Det sög. Alla ville spy.

Så vad gjorde vi åt det?

Jo, vi storstädade. .... . .. ... . .. . .. . . . . ..  Ja. ...!?
Och med anledning av detta ska jag nu för er berätta en hemlis.

Jag hatar att städa. Jag ogillar inte när det är rent, men jag uppskattar inte själva rengörandet.
Jag är väldigt stökig av mig. Det rör mig inte det minsta i ryggen då det är skräpigt.
Detta syns tydligt på mitt rum som jag någon gång ska visa opp i bilder, särskilt i kontrast med de andra rummen. De är kristallkronor och diamantglans och.. sånt. Mitt rum är bara gult. Av kiss.
Men jag gör skillnad på röror och smuts. Jag gillar inte att vara äcklig, men lite stökig är jag allt.
Jag är lat också.

Och nu är det läge att ta sig an Linda Berg, som gjorde just det jag inte längre kan säga med min hjärna.
Det har med samlag att göra.... fast ofrivilligt.
:(


Mja au aaaua uauuaa.

I'll show you mine..





1. Martina och nån växsjöbaserad snubbe. 2. Annie Glow. 3.  Martina fell in löööv
4. Oh boy you lookin' like you like what you see 5. I'm gon' letcha work upon it
6.
Fashionabel nipslip. Nästan.
7. RANDOM JÄVLA DÖDSMINGEL med svettlugg! 8. mer jävla dans.. 9. Växsjö, växsjö, Annie.

Nu är det måndag. Hurra!

Lam röv



Jag dansar kanske bättre utan glasögon.
men åh! jag vill dansa med någon
jag vill känna hettan med någon
Ja! jag vill dansa med någon
med någon som älskar mig.

Jag vaknade på fel sida dygnet och insåg att jag var på rätt sida livet.
Men med all tid till övers så går jag USA på ditt arsle och utropar en ny fiende.
 Är det inte Sovjetunionen så är det terrorism, vilket i mitt fall stavas någon att dansa med.

För baby, i något hörn hör du inte hemma längre. Jag vill ha dig fritt dansandes kring mitt orytmiska hjärta.
Så, får jag lov?

man skriver ett meddelande

Jag dansade så mycket att jag har träningsvärk i nacken.
Det måste man göra ibland, fastän man inte tycker om att dansa.

Efter monsterprestationen jag inte tänker tala särskilt ödmjukt om så fick jag helt plötsligt tid för eftertanke.
Därför dansade jag. För att slippa tänka så jävla mycket.
Jag borde skriva det i ett meddelande, om så inte för min skull så för dem jag älskar och för dem som älskar mig.
Som en liten avbetalning för alla dessa timmar med oavbrutet orerande.
Det kommer ju inte att hända, men tanken är fin.
Ett litet meddelande.

Sagt och hört i veckan:
'Jag slängde glaset i toaletten'
'Jag knullade omeletten med salt.'
'Sällskapsbajset'
Sällskapsbajset 1,2 och 3
'


Mamma goes mama on me



Maria säger:
DET KOMMER FÖR I HELVETE INTE ATT GÅ!!!

Mamma säger:
joooooooooooo
Mamma säger:
det kommer visst attt gå!!!
Mamma säger:
du kommer attt klara det
Mamma har precis skickat dig en vibb.
Mamma blinkar:
Spela upp "Hjärta"

Maria säger:
det är så satans jävla mycket skit

Mamma säger:
ja men det kommer gå bra!!!
Mamma säger:
men våga tro på dej själv!
Mamma säger:
du vet att du har kapacitet

Maria säger:
men det finns ingen jävla människa som kan trycka in allden här jävla skiten i huvudet på tre jävla dagar!!!

Mamma säger:
men du måste inte kunna allt . visa attt du har läst - det KOMMER GÅ BRA!!!
Mamma säger:
 (L)
Mamma säger:
JAG SKA TÄNKA PÅ DEJ JÄTTEHÅRT



Klart det gick bra. Mammor har alltid rätt.
2 kurser. 2 tentor. 2 veckor.
Det var ingen dejt. Det var en tenta. Hemma hos Ulf. Ulf Svensson.
Varsågoda, reagera.

..men för i

ÄR DET NÅGON SOM ÄR KVAR I STOCKHOLM I MORGON?!!?
VA?! VA?!!?!?!

VEM SOM HELST!? KOM TILL MIG!
JAG BEHÖVER EN JÄVLA VÄN.

Jag har ett stort, lyxigt hus all by myself och all anledning att fira.
Jag bjuder på pizza, öl och tv-spel. Vi kan  hitta på något annat också, men inte gärna.
Jag är rolig, snygg och ganska desperat.

RING FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oralt




Å kära hjärtaness.. Hur gör man nu?

Klär jag upp mig? Tar jag med mig blommor och choklad? Kramar man om varandra eller hälsar man som vanligt?
Tackar man ja om det bjuds på något? Vad gör jag om det blir tyst?

Jag är så fruktansvärt nervös. Så generad jag blev som då förslaget kom har jag aldrig blivit.
Jag har aldrig vart på dejt, än mindre hemma hos någon. Inte någon som honom!
Fan, jag gör mig ju så jävla mycket bättre i text än live.

äiolsjföght7y0å+)ÅPIGFrpq039prihludtvyau'ådoäöhuogft79089py4okfshlg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mjau






Dagens lekstund.
Senare blir det Land och Rike på grusplanen.


happy thoughts



Åh. Jag tänker inte prata med någon vuxen om det.
Tack för tipset Susanne, men nä.

Jag tänker nog lägga ner det.
"haha".. . ... . . .. .. . . . . . .. . . . . .... . .. . . . . .
OM JAG HÖR NÅGON PRATA OM 6 MÅNADER IGEN SÅ DÖDAR JAG DEM.
Snart slutar jag vara söt.
På fredag slutar jag vara söt.

Annars har det var en väldigt bra dag. Väldigt 2009.
Fick tentaresultatet. Klarade den, såklart. Som fan.
Sedan lekte vi nästan hela kvällen.
Rockade rockring, jonglerade, sjöng, bajs i filmtitlar, mjauade och gnäggade. I morgon studsar vi in studsmattan.
Livet i kollektiv är det bästa livet jag levt.


Hej tjejer

Hej tjejer.
Bara tjejer, inte killar. Hej brudar.

Jag har ett brudproblem och jag behöver hjälp. Av brudar.
Jag har gjort något typiskt tjejdåligt, tror jag.
Jag är åtminstone på väg att göra något tjejdåligt. The very essence of tjejdåligt.
Jag tror att det är dåligt. Jag vet att det är tjejigt.


Så nu behöver jag hjälp.
Jag kan dessvärre inte berätta vad det handlar om men tipsa gärna ändå.
DET ÄR NÄMLIGEN JÄVLIGT AKUT!
 

p.s.



Varför är det alltid en fluga på mitt rum!?

..eftersom jag inte lyckas sätta ord på vad som hädanefter får lov att definieras som skiten, så tänker jag klaga på helt, jävla absurda saker.
För jag måste klaga. Jag måste vara irriterad. Jag måste hata något, för jag har ingen jävla aning om hur jag ska kanalisera den här skiten. Så nu hatar jag flugor.

nu? Jag har aldrig gjort annat än hata dem, men nu hatar jag dem oförklarligt mycket.

Lever ens flugor såhär års?! VA?!
Vad är det för fel på dem!? Varför flyger de oupphörligen in i rutan?! VARFÖR DÖR DE JÄVLAR I MIG ALDRIG?!




*krAmiZz*

all up in here

Hej.
Jag vet att jag gjort er lite besvikna. Jag ber, så ödmjukt jag kan och vet, om er förlåtelse.

De senaste två dagarna har inte vart så 2009. Jag har mått lite dåligt och tyckt lite synd om mig själv.
Vad som däremot är väldigt 2009 är Oss.
Jag tycker väldigt bra om Oss.

När jag repat mig och jonglerat bort de senaste dagarnas downer ska jag berätta något.
Det är inte särskilt kul, men det är något.

Jag längtar tills flickorna kommer hem.


Ett litet jävla meddelande

Två låtar klara.
Jag hoppas på den första.

Jag mår kiss.
Nu läggdags och det inte helt utan en önskan om en bättre morgondag.
Väl mött.

:(


Jag har menZ igen.
Man får tydligen menz en gång i månaden om allt fungerar som det ska.

Får. Som om det vore en fin present, som choklad eller champange.
 'Var så god, här får du lite menZ! *kRamIzZ*'

Man HAR. Man LÄCKER. Man DÖR. Man dör en gång i månaden.
Jag har vetat om det sedan jag var typ tolv och ramlade i den där slänten vid tingshuset och trodde att jag gått sönder.
Men trots vetskapen om denna gudsförgätna cykel och trots regelbundenheten jag begåvats med så dör jag varenda gång.
Precis som snökaoset som drabbar Sthlm varje år och alla blir helt utom sig.

Nåväl. Allt jag vill göra är att ligga och svälla.

MEN jag var tvungen att gå och handla.
Handlar gör man i Ektorp.
Första gången man ska gå till Ektorp kan det vara lite knivigt att hitta dit.

Sååå.. jag frågade en äldre, väldigt stilig herre
nere  vid busshållplatsen om jag var påväg åt rätt håll.
'Hoppa på bussen som kommer nu ska jag visa dig hur man åker!' blev svaret.
MEN JAG VILL INTE! JAG VILL GÅ! JAG VILL GÅ BORT ALL DEN HÄR MENZVÄRKEN!
'Okej, Tack, vad snällt!' sa jag. Och log. Sött. Sockersött. Tänkte på Yes Man som jag precis sett och för stunden kändes det fint att applicera ja-sägandet på mitt liv. Det kanske kunde leda till något? Det vet man ju aldrig.

Men det gjorde inte det.
Jag hoppade på bussen, hoppade av i Ektorp, köpte min mat, skulle gå hem, gick vilse.
Gick och gick och gick.
Det gjorde ont.
Kom hem tillsist. Svettig, darrig och rädd.

..nu vill jag bara svälla.
Vill aldrig mer säga ja.

THAI





1.
Hennie och Joel. 2. Hemmafruar oss. Hör till huset. 3. Fick inflyttningsblommor.
4. Annie och lite socialt glidmedel. 5. Michelle. 6. Den här bilden är bara bra för att jag är längre än honom. Och för att jag är med barn. 7. Sjöng väl valda bitar klassisk opera. Ingen fest utan opera.
8. tvång :( 9. mjau. 10. skepticism. Nån fick bollen i huvudet :( 

DEN SOM LISTAR UT VAD SOM VAR THAI FÅR EN FEMMA!
Nu ska vi leka cirkus. Hejdå.

Hemma hos Messias

Det är vi som är oss.




Ibland tar jag ett vinglas med vatten och ställer mig vid de stora fönstrena i vardagsrummet.
Därifrån har vi utsikt över Stockholm stad.
Sedan sippar jag på vattnet, låtsas att det är ett gott, vitt mousserande och så suckar jag förnöjt och ler för mig själv.
..som om jag var med på film nivet.

Nej. Det har jag faktiskt inte gjort. Än.

Men jag ska höra med Annie om vi kan göra det ikväll. Leka film.

Jag trivs bra här, i kollektivet som inte har något namn ännu.
Nu ska jag fixa lite bilder från vår inflyttningsfest med Thai-tema.


thai

Hej.
Jag känner mig som ett rådjur, utan babmiromantiken krng mig.

hej då

Banan och mer

Alldeles stjärnklart är vad det är här i mellansverige just nu. Och.. Det är bara 4 timmar tills jag är framme och jag har sovit tills nu?! Är det inte fantastikt, så säg? Jag är sne och en osolidarisk bussresenär; Jag är nämligen den enda som har två säten för mig själv. MEN FATTAR NI ATT JAG SNART ÄR FRAMME?! Jag är mer nöjd än packningen stor. Snart ska jag ringa och väcka sjöhästen också och jag hoppas VERKLIGEN jag hinner före väckarklockan. Mjau Mjau.

L3wL

haha nu åker jag.
hahahahha snart iallafall
hahahahhahahahahahahahahaha hejdå.

L3wL

haha nu åker jag.
hahahahha snart iallafall
hahahahhahahahahahahahahaha hejdå.

Comeback



Maria säger:
om du somnar så ringer jag och väcker dig.

Nils säger:
då får du höra en hejdundrans basröst..

Maria säger:
jag ska mjaua så gällt att dina trummhinnor spricker.

Nils säger:
får man örfilas då?

Maria säger:
isf får du göra det när jag kommer fram, men då blir jag ksnke inte så glad och knäar dig 

Maria säger:
sen gör jag en det var bra så och slänger in dig i ett staket
för att jag måste 

Nils säger:
haha, men sitter man inte fast när man får en det var bra så?

Maria säger:
jo. men sen släpper jag dig, och då är du lam som en påse päron. det är då jag hivar iväg dig.

Maria säger:
det blir bara dålig stämning.
sen klappar jag dig. och alla blir glada.

Nils säger:
som en blöt lovikavante

Maria säger:
jag ska klappa dig med en blöt lovikavante.
på kinden. sen ska jag säga att det var kiss

Nils säger:
braaa...för annars börjar jag nog att gråta..

Maria säger:
erkänn att du gillar det!

Nils säger:
att gråta?

Maria säger:
ja. du är en liten martyr.
du vill att alla ska  tycka synd om Nils. och amma dig.

humör

Jag förhandstyckerom sjöhästsenhörningen för att denne frivilligt-ish anmält sig till slaveri-isch.

Nu ska jag ringa lady Lovelylocks som borde anlänt till kollektivet alldeles precis- isch

Sedan gender in third world politics- isch.


we shared what was left

Jag har onda aningar.
Typisk söndagskänsla. Dock utan föregående lördagsaktivitet. Såklart.

Jag har absolut ingenting att tilläga.

Två och en natt

Det borde inte vara sömnlöst, men ändå är det så. Om inte alltför många nätter vaknar jag på centralen: Ditskeppad för vidare efterforskning gällande det mesta. Jag ser fram emot det mycket av det. Mycket, men inte allt. Kollektivet, sjöhästen och vidare berikande av intellektet hör till det förstnämnda. Annat till det senare. Kraftlöst nu. Taggad då.

hits