selfabsorbed

Åh. Idag hade jag planerat att sova till åtminstone kl. 17 och sedan bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Igen.
Men så ringer Jennifer och ber mig jobba.
Jag beundrar mig själv för att jag orkade hitta en krage att ta tag i, tog tag i den och begav mig mot mitt extraknäckarställe.
Att sälja make-up och vara trevlig är förmodligen det jävlar i mig värsta som finns dagar som denna.
Men jag överlevde det också. I'm one hell of a surivivor.
Jag är 3 meter lång och skottsäker. You have to be in the war of the worlds.
En annan krigsstrategi jag har är att inte duscha; håller fienden på behörigt avstånd. Det håller förvisso alla på behörigt avstånd.
En tredje är att hålla sig i sängen, lyssna på skitmusik, stänga av telefonen och dö av en stund, då slipper man krigen.

AH!?!U)=(Y)(&TYU inte ens krig får mig att tända till.

it's some kind of a blur

Jag är rätt less på det nu. På försöken som inte ger något resultat.
Visst, man ska misslyckas, misslyckas igen och misslyckas lite till, annars har man inte gett det något försök som är giltigt nog att räknas.
Men det här har misslyckats så fatalt att det inte ens går under namnet misslyckande längre. Jag vet inte vad det går under för namn?
One way to hell, kanske?

Kanske handlade det om något helt annat för mig, än vad det handlade om för någon annan. Kanske handlade det för mig om för var det faktiskt var. ett plus ett är lika med, i min värld två, men minus två i någon annans.  Det blir rätt schizofrent när jag blandar dessa två världar tillsammans. denssa två  verkligheter blir extremt surrealistiska i min värld.
Men vad har jag och min värld att komma med? Jag är ju störd, på fler än ett sätt, så jag gissar att denna mix-up inte är något att räkna med i utvärderingen. ett plus ett existerade ju inte annat än i fantasin för min del, så det är väl inte mycket att orda om Ett par önskningar, en del böner och ett par sömnlösa nätter, av, för ovanlighetens jävla skull, happyness.
 Så, jag försöker förhålla mig till de verkligheter som räknas. Till de verkligheter som är godkända och genomtänkta och verkliga. Försöker. Varje dag, varje krona, varje sekund, varje sms, ord och blick. Utan resultat.
I am really  trying my ass off,  och mitt wellformed ass är så satans less på att inte passa in.  Mitt lilla ass är så satans less på att  försöka vara trevlig, försöka vara till lags, försöka göra allt så jävla rätt, efter allt som blev så jävla fel, trots att det kändes så rätt, så bra, så äcklig, jävla rosa.
Jag är ledsen för det. Jag är ledsen för att jag ville hålla fast vid något så pyttelitet som fick det där sista lilla att kännas bra. Det där sista lilla patetiska som saknades, men som hittades, och som försvann.
Till mitt förtret, för mig  som läxa att lära, studera och analysera sönder.
Till mittt stora förtret, för att det var vad som inte skulle hända, för det skulle göra allt värre.
What a freakin' bummer att allt faktiskt kunde bli värre, att jag ännu inte innehar världsherravälde och Guds makt. För i så fall vore ju allt så mycket lättare.
Now, what to do? Önskningarna ogiltigförklarades, drömmarna väcktes jag ur och smsen raderades, orden fortsätts ignoreras och jag spelar inte så stor roll. Ni klarar er så bra utan mig, right?
Disneyfilmen slutade.

Vilken jävla disneyfilm slutar med att kalleanka får huvudet avskuret? Vilken disneyfilm slutar med att sjöjungfrun tar livet av sig? Vilken disneyfilm slutar med blod, död och sorg?
Min gör det, för i helvete.
Jag har aldrig hatat disneyfilm mer. Och att hata disneyfilmer har aldrig gjort mer ont.
såååååå, det var det.
time to pack my bags, som förvisso var överfyllda med skit already, men å andra sidan har jag alltid vart en jävel på ett få ner allt för mycket skit man inte behöver i väskor. Så det ska nog gå bra det. Och det är ju alltid någonting, eller hur?

fuck off.


best of the day

Lena PH, gamle vän, jag måste citera dig och din fantastiska låt; ont, det gör ont, det gör ont.
fan vad ledsen jag blir. och det var jag tydligen igår när jag kom hem också.
Jag gjorde nog mycket konstigt igår. Mattias? Vem fan är Mattias? Kort som ingen får se? Är det något jag hittat på?
Åh, jag var inte ledsen för några jävla kort, jag var ledsen av en helt annan anledning. Och jag kände mig förfärligt ensam.
Nu ska jag på dejt med linda.

du är sämst, jag är bäst, and i miss you.

Driving away from the wreck of the day
And the light's always red in the rear-view
Desperately close to a coffin of hope
I'd cheat destiny just to be near you
If this is giving up, then I'm giving up
If this is giving up, then I'm giving up, giving up
On love, On love

Driving away from the wreck of the day
And I'm thinking 'bout calling on Jesus
'Cause love doesn't hurt so I know I'm not falling in love
I'm just falling to pieces

And if this is giving up then I'm giving up
If this is giving up then I'm giving up, giving up
On love, On love

And maybe I'm not up for being a victim of love
When all my resistance will never be distance enough

Driving away from the wreck of the day
And it's finally quiet in my head
Driving alone, finally on my way home to the comfort of my bed
And if this is giving up, then I'm giving up
If this is giving up, then I'm giving up, giving up
On love, On love

i'm trying

julafton 2006 avslutades i kyrkan. Det var ett fint avslut.
Nu är klockan juldag, och jag har många timmars sömn att ta igen, vilket förmodligen inte kommer att hända inatt. Något säger mig att peppen inför morgondagen kommer att hålla mig vaken.

Julafton blev perfekt. Jujl morgonen, juldagen och julkvällen likaså. Om det här räknas till julnatten så är den också perfekt.
Mindre perfekt var kanske alla de smsen jag massskickade i morse som önskade den största delen av min telefonbok en god kuk och inte god jul. Ibland jobbar T9 endast mot mig.

Vaknade, inte ett dugg utvilad, åt mysig och julig frukost, jobbade ett par timmar, begav mig hem till julbord nummer ett, julklappsöppning (som lite barnsligt nog fortfarande är min favoritdel av julhelgen), och myspys, tacktack och kramkram.
Sedan packa ihop, bege sig raka vägen till farmor och julbord nummer två.
Trots att det avar ett överflöd av deliktaesser så fick jag knappt ner någonting. Men vad gör det?
Vi har världens bästa släkt, inte en tråkig stund.
Ulf lurade skiten ur oss med bordsplacerings-trixet, bjöd på någon konstig dryck och fixade rörande tacktal.
Farmor fick mig att gråta en lyckotår, fredrick och janne körde slipsarna i kano och efter en lång men ack så trevlig väntan dök tomten upp.
Alltid lika stor överraskning.
Julklappsutdcelning nummer två tog vid och den tar sin tid. i år var vi 18 personer och ungefär 927498572947652039857023945 julklappar.
Lite problematiskt är det när någon utomstående har skickat en julklapp som är adresserad till 'karlsson', eller 'familjen Karlsson'.
Alla börjar slåss om vem som ska få den.  Pappa vann i år.

Sedan minglade vi vidare. Teknikens under tog överhanden ett tag och vi blootoothade pipljud gamlingarna inte kunde höra, filmer från semestrar, coola sound och bilder, mellan varandra.

Jag älskar julafton med Karlssons.

Jag och Linnea tog oss en smått traumatisk promenad med hundarna. Men den var julig och skön, snöbristen till trots. Minusgraderna krö in under skinnet och stjärnorna lyste och någon krossade en höft. Precis som det ska vara på jul.
Avslutade denna fantastiska dag i kyrkan, lyssnade på min underbara Johanna, smsade med jonas, skrattade och sjöng psalmer sådär härligt falskt. Så fick jag se petter och en röd tröja också.
Tog däremot ingen nattvard och kunde inte förmå mig att underkasta mig gud och be om syndernas förlåtelse. Kändes waay to overdriven, för att vara lite 'Feven'.
Kunde heller inte förstå ' ge mig en gran med barn i ring', speciellt inte efter att ha sett kvarterets skatans julavsnitt.
Jag fick undereliga bilder.

HUR SOM HELST, julafton är över, juldagen är här (vilket jag tycker är ologiskt; juldagen borde väl ändå komma före julafton). Det inebär ännu en tidig morgon, ner på tjärnvallen, rigga upp kameran, så och frysa på vår VIP-plats mitt emot läktaren, mellan alla svettiga hockeykarlar i allt för många timmar.
Men sedan, go vänner, väntar årets partey.
Jag är taggad. Jag bär tiger.

God fortsättning.

this is the time

Nu är det jul.
Den lite trista känslan från tidigare är som bortblåst. Farmor har fått komma hem, lugnet har lagt sig, granen är klädd, julmaten förberedd, kläderna strukna, jag är nyduschad och jag känner mig redo att sova.

Morgonen den 24 december är en av de få gånger jag studsar upp ur sängen.
Upp till julklappar, julfrukost, familjen, tiotusentals uttjatade jullåtar och sedan jobb i ett par timmar.
Sedan allt det där som är tradition. Kalle Anka, Jannes som älskar tjuren ferdinand, farmors goda vegitariska julbord, den alltid lika otippade tomten, ett par galna lekar, dragspelandet, slipsarna, glöggen, ris a la malta, historier från förr, uppdateringar på liven och så vidare.
Hela släkten, stora kärleken.

Det är julafton, och bara ett par timmar mellan mig och den första julklappen.

God jul, älskade, underbara människor.

: )


i can't be more than sorry

You can make brave decisions
Before you crumble up inside
Spend your time asking everyone else's permission
Then run away and hide



Irritationen har lagt sig. Jag tar inte tillbaka den men jag skyller på den uteblivna sömnen.

Fast nej. All irritation har inte alls lagt sig. Roten, the core, kärnan, whatever, den finns kvar. Den ligger och myser mitt inre, den jäveln. Men jag hoppas det är en del av mitt naturliga jag, min kropp och mina hormoner, inget som tänker bosätta sig där så jag behöver ta tag i det. Att den ingår i min menscykel, som jag förövrigt hatar, för mina ägg väljer alltid att rinna ut lagom till helger man inte vill ha dem någon annanstanns än i äggstockarna.
Äsch, en liten blodig parentes, åter till frustrationen: 
Jag är så satans less på att ta tag i saker, när det inte finns något att ta fast i. När det är något som man måste ta fast som är lika lättfångat som luft.
För så är det; min frustration grundar sig på något som förmodligen är lika jävla livsviktigt som luft, men lika svårt att ta tag i.
därför orkar jag inte försöka få fast det och ta tag i det.
För övrigt vet jag heller inte vad jag ska göra när jag väl fått tag i det, om jag tar tag i det.
Helt spontant skulle jag spotta på det, men mitt numer  välutvecklade sunda och ärliga förnuft skulle få mig att räkna till tio, sätta mig ner, prata uuuuut och sedan lägga det bakom mig.
that's it.

asfihaldihfakjdf.
nu ska jag fika med familjen. kära familjen.
sen johanna. kära johanna.
Men jag saknar maja. så mycket så mycket  och jag är så glad att hon är tillbaka.


when nothing else matters

fuck y'all

trevlig tillställning igår. Bjöd till inflyttningsfest och hela eliten närvarade; maja anton jossa linnea lars petra fred lina och johanna.
the best of the best.

nu ska vi på schmäck, jag har hittat en hundring på backen och allt är tillbaka till det vanliga, tråkiga, ickesvävande tillståndet.
Betydande skillnad från förr är dock Majas närvaro.

when it's all over

but yet only started.

Nu är jag fri. På riktigt. Helt jävla skuldfri, från allt och alla.
Jag är lättare än ågonsin, jag släpar inte längre på någon oifrånkomlig skuld, lögn eller undanhållande av top secret information. Jag har helt och hållet lämnat ut allt vad jag tydligen var skyldig att lämna ut.

Det är kallt idag, men ändå så varmt.
Det regnar, men det är ändå så soligt.
Det här blir kanske världens bästa fredag, för min andra hälft, mitt allt och min älskade, saknade och underbara Maja kommer hem. Vi har tre månader att ta igen, vi har tre månader vars händelser motsvarar de senaste 19 åren av mitt liv.

Men ändå, ändå, ändå så kan jag bara tänka på solen.
mitt d-vitamin.
Fast jag är rädd för att jag låter mig falla, uppåt. Min naivitet vet liksom inga gränser.
Jag gillar att sväva.
sväva långt långt långt bort.

it's the touch of your hand, behind a close door

En fest, en hjärnskakning, en lång natt och helt plötsligt är det söndag.
En söndag som går till historien som en av de allra, allra, allra bästa.
Jag är sönderslagen, bulan jag fick mig ser ut som ett extrahuvud; ett pulserande, blått och lila extrahuvud.
Min hjärna ligger och skräpar på parkeringen utanför Isara. 
Jag kan enbart minnas korta, korta och oj så trevliga minuter av gårdagen, detta beroende på den inte alls speciellt skojiga blandningen av alkohol och hjärnskakning.



Det här spelar dock ingen som helst roll, för jag vaknade hemma i en liten, liten, liten säng och close to me låg solen och sken.

Well you held me like a lover



And we use cushions to cover
Happy glands
In the mild issue of our disgrace

Känslan är obeskrivlig idag. Det ska vara i plural; Känslorna är obeskrivliga.
Jag vet hur banalt det låter. Jag vet hur min förmåga att författa runnit iväg i takt med den lite finare känslan som infunnit sig.
What to do?
Jag mår hellre såhär jävla, jävla, jävla bra.

Dagen har vart  fantastisk utom mitt förstånd. Comebacken på Hembergsskolan, the secound paradise on earth, var otrolig på alla de vis.
Att först och främst få träffa alla undebara lärare och ta emot deras lovord, haha, då främst min älskade Angelica Borg. Och alla eleverna. Och hela världen.
Och sedan allt annat.
Det är så fullt, så fullpackat av välbefinnande att jag inom en snar framtid går sönder. SPRICKER, hur mycket kliché det än är.
Jag spricker vilken jävla sekund som helst.

We might kiss when we are alone
When nobody's watching
We might take it home
We might make out when nobody's there
It's not that we're scared
It's just that it's delicate

leave my brain alone

Nu har jag landat, i mångubbel bemärkelse.
Bland annat så har jag landat hemma i Vilhelmina. SItter hemma hos mami och har precis ätit opp lite krubb.
Har landat i lägenheten. Första natten avklarad, och jag sov så gott, så gott.
Somnade kring 22 av ren utmattning efter en enormt fysiskt krävande dag. Där och då hatade jag varenda pryl jag ägde, och speciellt soffan och sängen. Men nu så är det ren lycka, alltihop.
Donade så länge jag orkade hålla mig på benen, vilket i kartonger räknat, är två.
Sedan satt jag mig framför TVn och zappade hejvilt mellan alla miljarder kanaler jag saknat de senaste året. Underbart!
Jag och pappa firade med pizza innan han begav sig. När har gått så rasade jag ihop i en av soffdelarna och grät som ett litet barn utan någon anledning. OCH DET VAR SÅ SKÖNT!
Jag var så trött, varenda muskel hade feber, huvudet höll på sprängas och jag kände mig så glad och lycklig.
 
Den landning som dock är mest värd att nämna är landningen efter senaste ivägsvävandet.
Det blev inte den krashen jag förväntade mig och tur är väl det. En muklandning. Felfri.
Också värt att nämna är att det heller inte blev platsen jag förväntat mig. Fast jag hade många förväntningar. Allt emellan best and worst och det här är ett svårdefinierat läge.
Best, för att det är så mycket, oj så mycket, bättre än worst.
Och worst, för att jag inte har någon aning om var jag är. Ensam i öknen, dock med flera liter vatten. Ensam på havet, i en livbåt; mitt i mörkret, med en ficklampa till hands. Chansen att jag överlever är alltså befintlig, men, MEN! det här är inte rumba.
 haha, åh, jag är vilse.

Det kan också vara en mellanlandning snarare än en landing vid destinationsmålet, som däremot ännu är okänt.
Jag vet inte. Kanske är det här det hela tiden var tänkt att jag skulle landa, det vore mest förståeligt. Å andra sidan har saker och ting, på senare tid, visat sig vara högst oförutsägbara, så anledningen till att jag tror att det här enbart är en mellanlanding, är just det; att inget går att förutsäga.
I vis mån tror jag att det här är förberedelser inför den riktiga flygturen.
Att den här lilla ivägsvävningen bara var en provtur och försök för att se var jag är, inför den riktiga ivägsvävningen. Att de senaste veckorna i ett svårförklarat tillstånd är en lång vistelse i en flygsimulator och nu bär det av mot ett riktigt jävla plan.

skit i det här. jag är, som sagt, vilse.
eller näe, jag är inte vilse heller. Jag är bara omtumlad efter landningen som jag inte kan förklara, varken för mig själv eller någon annan.
Jag har landat iallafall. And i like your hands. 
I like a lot. I like to like. I like to do a little dance, make a little love, and get down.
But what i like the most is someone.
I like the way this certain someone is making my whole world disgustingly pink and flyffy. And i like the way I use clichés to desribe the way i feel.
I like to lay down close to him, to all the longing his dragging around. To all his dejectedness and emptyness and the feeling that everything is meaningless afterall.
I like his anxious childhood, and his unsorted memories, like pictures piled up.
and i like to be embraced by his warmth, kindness and thankfulness.
I like his smiling eyes in the morning, and i like his phonecalls in the middle of the nights he's not around.
I like his compassion and empathy, i like his humble way of living, and i like every muscle in his body, every freckle, scar and flaw. His imperfect perfection. I like to tickle his back with my fingertips as he's falling to sleep and I like those minutes it takes from that I see his car on the driveway until his upstairs, whit me, closer than anyone ever gets.
i like him. a lot.

asch, ett litet utdrag ur mitt senaste arbete; what do you like?
HAHA!
att sväva kära vänner. Att sväva, landa och inte förstå någonting. That's what this is.
och det liker jag också.

that's all.

lillhjärtat skenar iväg.
och så krossar jag lindas handled på kuppen.

Linda och pappa förtjänar varsitt diplom efter insatserna vid kartongkånkandet idag. Dessutom fick jag en bytta färg av min übertrevliga granne niklas OCH jag fick Leif att le när jag drog ett skämt.
glädjen vet inga gränser!!!!!!!!!!!

i like his humble way of living

and when you smile
whit those eyes
baby, it's like you place a finger on my heart
and you're lips next to mine
make me think that maybe heaven is where you are

Tänk om Han var verklig, my imaginary boyfriend. Så jävla fint vi skulle ha det tillsammans.

-

Stressen vet inga gränser. I morgon kväll bär det av. Imorgon kväll är det verkligen tack och adjö Storgatan 12 C.
Jag tar tillbaka allt om att det inte alls känns sorgligt; FÖR DET GÖR DET!
Det känns jäkligt trist. Femhundrasextiosju minnen att lägga på högen man aldrig orkar kolla igenom och sortera.
Bu-hu.
Å andra sidan så är hagmarksvägen 24(25? 15?) en klass för sig.

Jeje, packa vare. Sen blire Anna Phil. Love it!

-

Okej, har fått ner alla jävla, jävla kläder i väskor och kartonger. Nu kan jag inte packa mer.
Det är inte friskt på något vis att ha så mycket tröjor. Jag kan gå i 163 dagar utan att behöva tvätta en enda tröja. Och ändå är det inte alla, för Linnea har fortfarande påsen med alla mina favourites.
Jag måste slänga varenda jävel. Jag får panik.

Men jag har iaf lyckats strukturera upp packningen sjukt bra. En 'dekorations'-kartong (haha) två lådor med köksgrejer, två lådor med böcker och skivor ( de får pappsen bära, eller Linda..), en kartong med skor, en akrtong med alla kort och andra minnen, en kartong med blommor, en kartong för alla elektriska prylar och två kartonger med alla toalettprylar. Nu återstår bara hälften
?=P)(/&%#/EUFUKGB;VKJ%&/()=)POJHÖBGLB&(/%¤RLI

!!!!!!!
åh, vad intressant för er.


let's go down, come on down

Söndag är här, 1a advent är här. Snön lyser asfaltsgrå med sin frånvaro, mitt julpynt är nerpackat i lådor och jag har ännu inte tagit mig upp ur sängen.
Söndagskänslan är total.
Jag välkomnar den, låter den skölja över mig istället för det skållheta duschvattnet som är mer välbehövligt, men för långt bort för att orka ta sig till.
Jag proppar huvudet fullt av söndagsmusik;  Melpo Mane, Reindeer section och Joshua Randin med flera.
Jag borde, förutom att duscha, packa, ringa, städa, diska, äta, fixa, lattja, greja, peta och dona. Men jag orkar inte.
Jag tror jag tänker sticka. Jag har ju trots allt inhandlat garner för halva studiebidraget.
Jag vill sticka en filt.

Det är trist, men gårdagens rosa känsla har övertonats av den lätt melankoliska, grå känslan av tillexempel en jul utan snö, niohundratolv to do's att checka av i almanackan, ett decimetertjockt dammtäcke som vilar över alla mina ägodelar och den kanske jobbigaste och mest förutsägbara; det var det-känslan.
Jag vet att jag tycks sväva lite väl högt ibland, trots att  anledningarna är i det närmsta intetsägande och menlösa för omvärlden. Men tillfällena som erbjuds är alltför få,så jag bara hugger tag och svävar utan att riktigt tänka mig för. Landningen blir aldrig riktigt bekväm och man bryter både det ena och det andra, men vafan,sväva ibland och störta, eller inte sväva alls. Klart jag väljer att sväva iväg?

Jag är ändå nöjd. Söndagskänsla är enbart söndagskänsla tills söndagen turn into måndag. 10 timmar to go alltså. Måndagskänslan är mycket trevligare.


wellawella. Klockan är mycket. Time to do a little dance, make a little love, and get down.



I've done a litte dance,  tried to make it whithout the love and got down so low.
Gjorde ett dödsryck i köket och packade två hela lådor fulla. Har även diskat, tvättat och skurat och dammtorkat och snusat en hel del.
Lina har vart här och sam-snusat samt diskuterat livets djupa. Av kvällen återstår nu tre timmar max, annars är måndagen och därmed den trevliga måndagskänslan förstörd.  Under dessa tre timmar ska jag skirva ett tal, packa ihop alla jävla, jävla,jävla kläder, lära mig allt som är värt att veta om statsvetenskap och borsta tänderna.
Det låter rimligt, men tidsplanen kommer aldrig att hålla. Inte en chans.
Uppesittarkväll alternativt bortprioritering.

Kan även tillägga att efter dödrycket var jag rätt svettig, så jag tog av mig alla kläder och låg i bara underkläder på golvet för att slappna av och.. typ meditera. (Jag gör ofta sånt när jag är ensam. Jag orkar som inte förklara närmare. Vissa petar näsan, jag lägger mig på golvet utan kläder och tittar i taket.)
Så hör jag att källardörren öppnas, och tar förgivet att det är grannarna.
Men icket!
Det är, såklart, min nya hyresvärd som dundrar in i lägenheten. Och där ligger jag KVAR PÅ GOLVET och säger de väl valda orden; 'nejmen tjenare! Hoppla, här ligger jag..'

...
!!!

Men tankeverksamheten satt igång och jag fick tag på en filt såsmåningom. Sen jobbade vi båda hårt med bortträngning och låtsades som inget hade hänt.
Bra början på vårt förhållande. ?=)(/ITLG;F%E/&(/T)U

jaja. nu vet ni det.
hejdå.


i'm not ready, i've just begun

Det känns. Bara det är ett framsteg. Ett steg bort. Ett steg längre. Ett steg, inget stillastående.
Det känns precis som det sägs att det ska göra, fast med en liten twist, såklart.
Nerina Pallot - 57 flavours
En oifrånkomlig men allestädes närvarande konflikt, i enlighet med valfiskmodellen, som dock saknar konfliktupplösning och avtoning. Så det är ingen valfisk, då det endast existerar konflikt och sedan upptrappning, upptrappning, upptrappning.
Det är en helt ny dramaturgisk modell, men what the heck spelar det för roll?
Livet känns ändå som en disneyfilm, frånvarande valfisk eller inte.

Stressade runt på stan med huvudet fullt av musik och och klarade inte av en sekund utan ett lite småtöntigt leende på mina rätt såriga och torra vinterläppar. Kände mig rätt löjlig, fnittrig, lätt, rosa, liten, snuttig, tussig, nuttesnuttepluttelulletussebu.
Allt, alltalltallt, är to freakin' good to be true just nu. Jag försöker andas in alltihop, men jag hinner inte andas ut, så svimmarjag, slår ut alla tänder och hamnar på sjukhus.

Jag kan inte ens skriva längre. Allt blir som en westlifelåt. Love it!


be my guide
be my pilot
be the breath on my face
be the arms that can form into
be the heart in my chest
this is the way i want you to begin my life.
i couldn't face another night like that again.
be my hope, ill be your hope.
be the hair that knots with my hair.
be the drink when i am thirsty.
be the hand to hold at night.
this is the way i want you to begin my life.
i couldn't face another night like that again.

something went wrong

Nothing makes sense, men det är ett trevligt nonsens, i must say.

x3m var inte som jag minns det, men det kan bero på att jag egentligen inte minns något.
Men nu minns jag. Åtminstone hur det ser ut. Det är inte så skojigt det där stället.
 Mötte upp med nära och kära och mindre kära men ändå nära. De fick smaka på kniven.
HÅLLA PÅ Å TAFFSA PÅ DET DÄR VISET?!
Det bjöds på sprit hejvilt, men det var ju faktiskt bara trevligt. Fick dock för mig att vandra hem klockan ett.
?
Why?

En nagel har gått av, huvudet känns lite tungt, jag har inga pengar på telefonen och heller inga på kontot.
Det sistnämnda skyller jag på den minsta jävla drinken i historien till det hutlösa priset jag faktiskt betalade.
shitpissfuck.

nåväl, syster är nära, livet är en disneyfilm, jag ska käka frulle på stan och jag ljög faktiskt om kontot, ty
PENGAR RULLAR IN, DET GÅR BRA NU.

'Vet du vad jag gjorde första gången jag var med Elin?'
'Nej.'
'Jag bet av henne naglarna. Nu slår jag henne så fort hon berättar det för någon. Så jävla pinsamt.'

hits