you're making me wanna stay

Still a little bit of your taste in my mouth
Still a little bit of you laced with my doubt
Still a little hard to say what's going on

Still a little bit of your ghost your witness
Still a little bit of your face I haven't kissed
You step a little closer each day
Still I can't say what's going on

Still a little bit of your song in my ear
Still a little bit of your words I long to hear
You step a little closer to me
So close that I can't see what's going on

Stones taught me to fly
Love taught me to cry
So come on courage!
Teach me to be shy
And I don't wanna scare her
And I don't wanna lose her
It's not hard to grow
When you know that you just don't know


-

otippat, men helt fantastiskt.
tappar förstås greppet om allt vad principer till skyddsmurar heter, men hur litet eller stort det än må vara så känns det värt det.
Blir det bara litet så är det lätt att bygga upp dem igen. Blir det stort behövs de inte. Inte alls.

Hightime, all the way.
Längtar så fruktansvärt till Linnea flyttar till Umeå och jag hoppas, önskar och VILL att Lina också kommer. Vore så förbaskat gött att kunna gå över till varandra närsomhelst, ta en fika på stan, utekvällarna på scharinska, te-myskvällar. ÅH!
Men det vill jag lova, att Umpe är bättre än bäst redan nu. Trivs som Linnea i rosa och det blir bara bättre hela tiden. Det är en intressant stad, och bortsett från vissa segdragna timmar i skolan så är det utopinivå på hela shitten.

det här går inte. har svårt att koncentrera mig på vad jag skriver. det blir bara massa blaj.
Ska sova, och oh, jag gillare för drömmarna tar mig till så trevliga ställen ;)
PUSS

(ang. förra inlägget så kan jag ju bara ställa mig på knä, be om ursäkt och förlåtese och skylla på pms, faktiskt lite besvikelse och en helmassa bakfylla.)

hits