where you even there

Jag känner nu, då mörkret flyr och dagen sakta åter gryr, när en kylig morgonbris sakta sveper genom rummet, med en tekopp tätt intill vilken jag är glad att den finns till, att jag faktiskt är helt oförtåelig.

Lagom till helgen ska jag göra mig förstådd igen, jag lovar. Jag lovar båd Eder och Mig.
Jag måste, för i nuläget florerar så mycket lögner i min blogg att jag inte vill att ni ska lita på ett ord av vad som skrivs.
Jag far ju med osanning!
..därför det är det enda sättet för mig att hantera en hemlighet jag absolut, under inga som helst omständigheter, får avslöja.
Jag är sämst på hemligheter och ljug.

Har skramlat ihop några enkronor. Ska köpa mig en snusdosa för att sedan göra det jag gör bäst: skolarbete.
True story.

XoXo

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits