i'm a..



Blev ju inte riktigt som planerat i lördags. Men gladast är nog räven.


Ska boka klipptid. Schuukt svårt att välja frisör.
Man vill ju gärna välja någon som ser hipp ut, men inte så hipp så hon blir avundsjuk för att jag är hippare och därför klipper mig fult.
Det går att 'välja alla' men frågan är ju om man vågar gambla på det viset?

Tusen och åter tusen borden som jag nu tänker skita i: Seminarieuppgifter i oändligheter, dusch, böcker som ska läsas, mat som ska handlas. Ja bry me int!
Ända sedan Lilla Hästen lärde mig allt den kunde om att bryta mot lagen internetledes har jag blivit något besatt. Så kanske ägnar jag mig åt sådant.
Annars ska jag bara ligga stilla, för överlevnadens skull.

Hörs.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits