Mitt jobb

1. Hur gammal är du om fem år? 28 ÅR OCH 9 MÅNADER OCH 7 DAGAR! Hahahaha.

2. Vem var den sista du träffade? Bröllopsparet som ska gifta sig imorgon. De är från stockholm och JAAAAG ska göra alla deras buketter. förattjaärenbästa.

3. Hur lång är du? 161 centimetrar

4. Vilken var den senaste film du sett?
Paper Heart <3

5. Vem ringde du senast?
A Maja!

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Godaste juldagen Abdelkader!" Skriver sjukt lite sms med den här mobilen. Det är nämligen svårt.

7. Vad är dagens planer? Slå igen butiken 1730 och dra hemåt. Skypedejta och telefondejta mina vänner.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Jag älskar sms. Men jag hatar att skriva dem på den här sopiga mobilen. Prata går iofs inte heller, då batteriet dör efter 5 minuter..

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda i 12 år. typ? 13? 14? 14!

10. När såg du senast din mamma? Dan före dopparedan!

12. När vaknade du idag? Somnade aldrig. *iNsAnE*

13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej, men jag har hittat en hund. Väldigt våldsam.

14. Vilken är din favoritplats?
Här. Bland blommorna. Framför datapatan. Kanske i alla filmer också. Och i alla böcker.

15. Vilken plats föredrar du minst?  Ganska många andra platser.Särskilt platser där man lämnas att vänta.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här. Bland blommorna. Framför datapatan. Kanske i alla filmer också. Och i alla böcker. Jag står iallafall inte och väntar någonstans.


17. Vad skrämde dig som barn?
Gubben på 4an som kom ut med ett gevär när vi tjuvplingade.. Människodjur. Malar. Att vara sämst i matte. Uppmärksamhet som riktades annorledes än till mig. Sprickor. Oasis för sidenblommor. Popcornlåten. Äldreboenden. Och annat.


18. Vem fick dig att skratta senast?
MAJAAAAA! Eller ne.. två tanter som var in och var Aidensfieldtantiga. Tjollriga så ni anar inte..


19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Njae? Nä? Men jag äger inga.


20. Har du stationär eller bärbar dator? En pytteliten bärbar som jag lär mig älska mer för var dag. PB FTW!


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor. Eller troser som pappa skulle skriva. (antar jag, för han skriver ROSER ist för det korrekta ROSOR.)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre


23. Hur många landskap har du bott i?
Hmmmmmmmmmm... tre. FYRA! NEJ fan fem. FEM!

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja. Jo. Det har jag definitivt gjort.


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skorr

26. Är du social? Nej. Bara proffessionell. Eller hemfallen åt dryckenskapen.

27. Vilken är din favoritglass? Är inte så förtjust i glass alltså.. Det är för kallt.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? PITALA

29. Tycker du om kinamat?
Pass

30. Tycker du om kaffe?
Nej. Kaffe i små doser medför ångest och hjärtklappning. Kaffe i stora doser medför nåntingnånting och död. Kastrullresan. En bra resa.

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe. ÄGD. Har precis börjat med det dock. Dricker en klunk blutsaft också. NOM NOM!

32. Sover du på någon särskild sida? Nej

33. Kan du spela poker? Kan kan jag väl, men det är riktigt, riktigt, riktigt, riktigt jävla tråkigt.

35. Är du en beroendemänniska? Hahaha. Ja. Shieeet. JA.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
JA! Magnus Malmbo. <3

37. Vill du ha barn? Nej tack kanske

38. Kan du några andra språk än svenska? Naghham

39. Har du någonsin åkt ambulans? Triljonersmiljardesbiljardes gånger.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Lätt! Havet är det coolaste som finns efter kalfjäll.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Ingenting. Små resor inom norrland.

42. Äger du dyra smycken? Jao.

43. Har du någon gång testat narkotika? Jao. Hahaha. Jag trodde jag var en skyltdocka och att jag hade en slav.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Banan. Inlandsbanan.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Bruchan, Bultis eller Hästen.

46. Välj ett ärr på din kropp?
Motorsågsärret på låret

47. Vad har du för ringsignal?
Hurdy Gurdy

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma och pappa har sparat det mesta.

49. Flirtar du mycket? Njae. Jo. Men jag är ganska dålig, förutom när jag är bra.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
I mitt poolhouse i Spånga

51. Kan du byta olja på bilen? Tss.. Ja.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. JAG HAR INGET KÖRKORT. Numera..

53. Vilken var den senaste bok du läste? En Erlend Loe

54. Läser du dagstidningen?
VK. DN. Expressen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej


56. Dansar du i bilen?
jag jgorde.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
p3. i skrivande stund. humorhimlen. Inte jättekul.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ALTARBUKETTER

59. När var du i kyrkan senast? Igår.

60. Vad är din favoriträtt? Ägg


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits