så äre vettö

ey yo.
Först och främst vill jag klargöra och förklara vissa saker:
-Kim Källström var absolut inte Kim Källström. Kim Källström är en psykologstudent. hade det vart Kim Källström, fotbollsspelaren hade jag.. inte tillåtit andras närvaro.
-Jag tog inte kort på människorna som idkade älskog då detta skedde bakom lyckta dörrar.
Därför kan vi inte med säkerhet veta att man älskade med varandra. Kanske dubbelbajsade man? Det enda vi hade att gå på var ljuden.
-Jag blev inte varse om tåflirtandet Lin och Kim Källström emellan förrän efteråt. Hade aldrig gett honom mina intrikata tankar annars. Inte lagt mig i överhuvudtaget. Ganska pinigt. För mig.
-Jag facerapeade Lin. Inget annat. Jag är bäst på det. Jag har nu även ett signum jag lämnar på brottsplatsen.
Sjukt köng. Ser ut såhär:
jag tyckte det var sjukt skojigt klockan 530 på morgonen.
OM EN TIMME ÅKER JAG HEM. Det enda jag ser fram emot är att träffa Linnea, att få sova och att få lämna stället igen. Det är misit hos Lin. I Umeå. Med människor.
hejdå

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits