kukarslen

jag har slutat vara nervÖs och börjat bli rädd istället. eller så bryr jag mig inte. Någonstans däremellan står jag iallafall. Bjöd på mat, cheddarpopcorn och julmust för att få lite befrielse. Fick världens mysigaste sällskap i utbyte; Katten och Ida. Ida är typ min absoluta favoritmänniska just nu.
Rösta på Ida som årets västerbottning
här. Eller dö.
Jag är för mosig i gamm-hjärnan för att orka företa mig någonting, men pallar inte att inte göra något.
Ska upp tidigt som fan. Måste ha gåvilsemarginal på NUS. Ett sjukt hus. Heheh. hehehe.
har facerapeat bra i helgen. Som ju inte är någon helg för det är mitt i veckan?
Jag bryr mig fan inte om tid. Jag bryr mig typ inte om någonting. Inte förrän jag får som jag vill.

Kommentarer:
Postat av: linnea

Ja det måste du göra. RINGA!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits