fält

episk afton med Lin. Jag ser ut som en bebi. Lins hand är en korv. Jag ska göra en lista åt er.
-Lin var sockermamma. Bjurra på taxi och bärs.
-Lin var mer full än mig,
-Vi skulle till scharinska men hamnade på pipes. Människor hade sex på toaletten.
-Vi träffade Kim Källström.
-Jag var kär i Kim Källström och Kim Källström var kär i Lin
-Vi youtubade Henrik Dorsin hemma hos Kim Källströms kompis som hade "efterfest".
-Kim Källström tåflirtade med Lin under bordet då jag försökte övervinna honom med mitt intellekt. Insåg tidigt att min frisyr inte kommer att generera några ligg. Ever.
-Vi dundrade in klockan 0500. Garvade ihjäl oss till Sagan om TVreparatören.
-Jag facerraeade Lin. IGEN.
Bara en bråkdel av kvällen. Sjukt roligt. Lin e bes. så jag petar på na!

Kommentarer:
Postat av: pubes

haderom sex och du fotade inte?! vad är min bloggerska för en bloggerska egentligen?! =O


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits