En cool en

Varje gång jag ser en människa med dreads så tänker jag 'Shit, en människa med dreads. ..måste vara en cool en.'
Men så är det ju inte.

Jag hade dreads en gång. De räckte mig ner till lillmidjan. Jag önskar ibland att en gång var nu.
....'lillmidjan'?

Innan jag klippte av dem så luktade de saliv. Någon vecka innan hade jag drömt att jag var arg på min granne, så skulle jag spotta på honom. Vaknade av att jag låg och spottade i sängen. Allt hamnade i håret. Lukten försvann aldrig. Jag gick omkring och doftade andedräkt hela våren.


Jag minns när jag skulle göra dem
. Jag och Maja gick runt alla frisörsalonger i stan och frågade om de kunde göra 'dreeds'. Haha. Hahaha. Hahahahha!

En enda salong kunde greja det. Det tog 14 timmar och kostade flera tusen.
När jag kom hem sa pappa att han skulle skicka blommor till salongen och tacka dem.
Han singerade kortet 'BOb Karlsson'.
Min pappa är vitsaren numero uno.
TJINGTJONG

Kommentarer:
Postat av: pubes

hahaha dreeeeeeds xD


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits