bokslut

Jag är alldeles för tidsoptimistisk. Det vet jag. Mycket väl.
Ändå lär jag mig aldrig det där med tid. Analoga klockor är svårt. Biologiska klockor är fina.
Ett stort armbandsur som skriker extravagans önskar jag mig, i hemlighet. Man skulle kunna limma fast visarna på 2021. Det känns som en bra tid att stanna i, föralltid.
En torsdag, klockan 2021. Som föralltid ska vara en alldeles särskild torsdag, som skiljer sig från andra torsdagar.Typiskt klämdagskänsla för resten av livet.
Jag har inte tagit mig tid att göra något väldigt, väldigt viktigt.
Jag ska göra mig tid. Såsmåningom.
Först ska jag tänka på hur det vore att födas som en klantig vampyrbläckfisk.

Kommentarer:
Postat av: pubes

sv: nae maria, jag pratade med dig, du fejkade inte din fylla. du var askalas!



jag hade skitskoj! har aldrig fått så jävla mycket ragg i hela mitt liv på en å samma kväll å inget kunde man göra med nån av dom. värdelöst! >.< men jaja.. man fick ju känna sig fin iaf.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits