Fyra



Fyra. 100. Kossor har fyra magar. Min är bara stor.
Gick på stan för att prova lite hippa (nåväl, hippa i den mån det går att finna i Skellefteå) kläder till helgens festligheter och upptäckte något som fick mig att börja gråta i provhytten.
Jag har valkar. PÅ RYGGEN!?

Alltså.. Det är, by far, det sjukaste jag varit med om i hela mitt liv.
Självkänslan är väl ungefär på noll. Träningsmoralen ungefär 3000. Ska smälta lite mat och sedan är det spåret som gäller.

Jag bajsar hellre offentligt på plattan än att leva med en jävla valk på ryggen.
Jag vet att det är löjligt. Svagt. Mesigt. Töntigt. Fel.
Jag bryr mig inte ett dugg om andras valkar och celluliter och allt vad det är. Det är till och med vackert och härligt och bra och jag älskar människor som älskar sig själva.

Hade det vart 3 månader sedan hade jag inte brytt mig ett dugg, men idag, av alla dagar; den här veckan, av alla veckor.. Jag kan inte leva med valkar på RYGGEN!? Således blev det inga 'hippa' kläder. Det blev ingenting än en jävligt rask promenad hem.

Mobilen fungerar igen. Det är bra.
I morgon är valkarna bortglömda. Förlåt för det här lågvattenmärket i blogghistorien. Önskar Blondinbella var här och peppade mig och min självkänsla.....

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits