so.. i'm a nun


Imorgon är det jag som
åker till Umeå. Igen.
En nagel har gått av. Jag har legat stilla i över en vecka och känner mig minst sagt fluffig. Jag har inte packat och kommer vara borta minst två veckor. Jag måste lära mig säga nej. Eller kanske allra helst Nej för helvete.

På torsdag är det jag som
sätter mig på Schmäck och skickar ett sms till hela telefonboken.
'tjena snygging. Sitter på schmäck hela dagen. Vi kan väl ses här istället. kramilami'
Om folk dyker upp samtidigt får de en singerad bild som tröst.

Det blir säkert total awesomeness när jag väl är där men AHMAHGAAAD jag är så jävla trött?!
Nu är det jag som går och lägger mig. Hur orkar människor med normal dygnsrytm?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits