mensa runka bajsa spy!!!

JAG ÖVERLEVDE!
Första mensdygnet är alltid värst.
När de nästa månad rapporterar om det på nyheterna kommer de säga 'Läget är kritiskt.'
För att det är det.
..ja.
Kritiskt och långt ifrån stabilt.

Men jag överlevde. Kan ha något att göra med frukost på sängen. Kanske?
Eller min fina Maja. Eller kropp & knopp. Eller att jag löst Jennifer Aniston barnlöshet. Rller lösviktsgodis. Eller en filt. Eller knark. Eller foccacian vi slängde ihop. Eller Erica Jong. Eller tandkrämslödder.

Mest troligt foccacian.

Imorgon, kära vänner, vill jag bada. Någon som har ett badkar till låns?
Jag blev nämligen varse om aktiviteterna som tidigare förekommit i vårt badkar och avstår helst att doppa mig där uti.

NEJ NU JÄVLARRR ska jag somna så man blir väckt nångång.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits