can't wait to meetchu



Det går väl sisådär med revolterandet mot min sargade kroppshydda. Särskilt irriterande är det att det inte är kroppshyddan i sig som ställer till det, nejnejnej, det är VÄRLDEN mina vänner. Det är världen som ställer till det.
Tacka vet jag Jane och hans allestädes välkomnande inställning. Jag styr kosan mot StEriksplan, transnationalitetssamkväm och xBox. Kan bli väldigt lyckat!

Inför tillställningen har jag wrapat up mig själv i ett silvrigt fodral från FilippaK, tretusen par svarta kalasbyxor och en nytvättad och inte längre gubbsvettdoftande jacka från TigerOfSweden. Till detta bär jag gheottobling-smycken som matchar bra med mitt våfflade hår och en DiorVintage kuvertväska.
..ifall ni undrade.



Rätt vit och sårig. Men söööt som sockeeer. Kram!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits