en hemliZ

Snygg-Ola fick en helt ny innebörd på St. Patricks's day. Snygg-Ola innebar tidigare mitt livs stora kärlek Idol-Ola. Anledningen att jag åkte hem en längre tid var såklart ryktena om honom och Sarah Dawn Finer..
Men innan de rykjtena såg dagens ljus så bytte alltså Snygg-Ola innebörd. Från Idol-Ola till St. Ptarick's day-Ola .

Just nu, i denna stund, vill jag verkligen, verkligen, verkligen hångla upp Snygg-Ola mot en vägg och sedan låta det ske vad som sker.

Slut.

Hörrni!
Nils beter sig precis som jag förutspådde han skulle göra.
Det är trist. Behöver en realityboost á la Nils dagar som denna.

Fast det är egentligen inte så att han bah:'eeh.. nä... nu försvann jag liksom. Hejdåå.. eeh.ååååh.. hejdåå...'
Jag hör heller inte av mig. "Jag vill ju inte störa"..

Dessutom är jag lagd åt det stolta hållet
. Jag är den som aldrig hör av mig förrän du göre..
Förutom ....  ibland.Då jag istället agerar stalker.. *AtTrAcTivE*
Tänk på det....

Men ändåååe.. Nils. Du måste plocka ned mig på jorden! Och förresten; det handlar inte o Snygg-Ola utan om annat.. intressant!

Det var ganska mycket mer jag skulle berätta, men jag vill verkligen sova nu.

Kommentarer:
Postat av: pubeshåret

snygg-ola tänder på fat chicks! det är ju skitbra, fatta va du kan svulla i erat förhållande och han kommer bara älska dig mer och mer!

Postat av: linnea

öhhhhhhhhhhhhh det är för sent

2009-06-05 @ 22:27:49
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/
Postat av: linnea

tiden alltså, jag är för trött för att förstå

2009-06-05 @ 22:28:29
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits