höstacken

Jag är sne-brun.
Min högra sida är betydligt mer exponerad för solen än den vänstra. Ser charmigt ut i motljus.

Jag är så jävla sugen på godis, tror jag.
Paniksugen. Även om det bara är 100 meter till Statoil så orkar och vill jag inte gå och köpa något.
För det är inte det jag är sugen på.

Jag är sugen på sånt som bara finns där att plocka på sig. Nivet?
Sånt godis man bara springer på; snubblar över; bara finns. Sånt man hittar i en skål man inte visste att man hade.
Det godiset är jag sugen på, men det existerar inte. Jag har nämligen letat i varje skål.

Men det är väl just därför. Jag letar efter det.

Fuckass. åååå. Nu går jag och handlar.
Att handla på måfå är det bästa jag vet.



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits