min första favvizlåt!

Jag lät mig svepas iväg i en nostalgitsunami. Jag hittade min första favvizlåt på youtube!
Jag har tänkt på den så mycket, så länge, utan att vare sig komma ihåg vilken skiva det var, eller vad artisten hette.
Det enda jag kommer ihåg är texten, som jag tolkade den då jag var åtta. Den går såhär:

låvidas såmanni bjudifål fejses
sharon lajs ansharon däns
majlovidads såmanni amdis pejses
ansharnomdombadinav aj håt datovit stejs


Men så hittade jag den, av en slump, på youtube. Jag älskar youtube!
Jag började till och med grina lite, så glad blev jag då jag hörde den. Det var så gälet många år sedan jag hörde den och i alla de där tonerna så rymdes hela min barndom. Fan vad vackert.
Det är Forever Love med  Gary Barlow. Texten gick precis som jag minns den, men stavades lite annorlunda.

Kommentarer:
Postat av: Snorre Sturlasson

nu har du en ny trogen läsare!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits