slowdancing

Hej hundar.
Jag mår väldigt bra idag. Jag träffade Maja på medis och åt en slamsig lasange och pratade.
Pratade, pratade, pratade, pratade och pratade i en oändlighet.
Jag har, ett för mig, nytt behöv av att prata. Om allt. Om mig.
Detta yttrar sig i telefonsamtal till de mest otippade människorna som inte vet bättre än att bara lyssna på mig, utan att lägga på.
Det skulle nämligen jag gjort.

Men idag fick jag prata med Maja, mellan fyra ögon och tre bröst. Det var fint. Jag älskar Maja väldigt mycket.


..och igår träffade jag den människa jag är menad att leva resten av mitt liv med. Men han försvann, vilket känns tråkigt.
Så just nu känns mitt liv väldigt meningslöst.
Vi hittade varandra vid ett bord där ryssar dansade hetsdans under våra fötter. Vackert. Det var väldigt vackert.
Han hade den där underbara arrogansen till andra och hejdlösa kärleken till sig själv; den självklart kritiskt granskande realisten. Mums.
MEN SOM SAGT så försvann han. Eller det var jag som försvann.
Fyfan. Deppigt.

GONATT!

Kommentarer:
Postat av: mari

guud vilken clit-tease jag är då. förlåt! fortsätt ringa störiga killen tills han ger med sig! om det innebär att du till och med måste åka ut till liljeholmen(?) och söka upp han (farsta på onsdag, för då flyttar han tydligen dit. så mycket kommer jag ihåg)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits