I won't ask again

Jag plågade mig just igenom ett stycke bonde söker fru. Och för att i ord illustrera vad jag känner för det programmet tänkte jag använda mig av ett riktigt kraftuttryck; fy farao!
Jag klarar inte av skämmisTV utan sömn.

Nåväl, dagen blev inte alls så tokig, trots svår sömnbrist.
En annan har ju trots allt levt många dygn utan vidare sömn. En annan är ju trots allt jävligt rutti.
Inget särskilt hände. Anlände till skolan; levererade, representerade, penetrerade.
Åkte hem.
Slut.

Var på jävligt bra humör utan just någon särskild anledning. I och för sig var det ju trevlig att jag KLARADE TENTAN!!!!!!!!!!!
*sInG hAlLeLuJa sIng iT sInG HaLleLujA* .......
Däremot svänge det till och jag blev fasligt labil såhär mot kvällskvisten. Nu är jag på dåligt humör.
Jag borde sova. Sannerligen. Men jag vill inte somna och vara arg på ingenting. Allting.

Därför måste jag skriva såhär: men FY FAN ändå vad förbannat irriterande det är då det lilla, lilla, pyttelilla fragment av det där om än bara uppdiktade men ändock förbaskat trevliga bara raseras. Försvinner. Elimineras. JAG ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUK! och fitta.
FAN! faNNNNNNNNNNNN!

Kommentarer:
Postat av: linnea

jag tycker du är bra, vad gör du i helgen?

2008-10-17 @ 09:46:04
Postat av: susanne

wohoo, grattis!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits