Jag har fått en hund!

Hej pållarna!

Idag sov jag lite längre än tänkt. Detta skyller jag på dödsåskan inatt och den döde kinesmannen i mina drömmar.
Vaknade då mina mammor kom med lax, ärtor och potatis. Med dillsås!
Till efterrätt fick jag minsan krigshunden Vilja att förbarma mig över. Haha!
Hon är inte så gossig. Faktiskt bara vild. Dessutom lystrar hon bara till kommandon på skånska. Jag är inte så duktig på skånska..


Vad mer?
Jo, det känns att jag har en kropp. Var på gymmet igårkväll (HEHEHEHEHE) och körde ett rygpass med StinaBella.Det känns i ryggen. Men framförallt i hela kroppen.
Jag spände mig som FAN. Vet ni hur stora och starka grabbarna är?! ....(hehehehhehehHEHHEHE)

Jag är en liten kändis här. Jag är den civila, f.d. säktjejen alla gillar att stirra på. Bor på bottenvåningen med enorma insynsmöjligheter. Går omkring i underkläder bara för att. Och inte kronans! Utan rosa spets!
HahahahahahHAHAHAH!
..............................................................Nej. Det gör jag faktiskt inte................................................JO! HAHAHA!............................................nej............................................................

NU ska jag skriva ett tal till mannen. Männen på F21. HEHEHEHEHHEHEHHE
men å hejdå!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits