Homosexualitet i kinamockaskogen

Som jag minns den fantastiska visan går den såhär

Iiiiiiiiiiiiii Kinamockaskogen där bodde en familj
där mamman laga' maten och pappan rensa' sill
och lillan satt på pottan och gjorde marmelad
då kom en liten råtta och fråga' vad de va'

Hååååååååll käften lilla råtta det angår inte dig
för det jag har i pottan, det ska jag ge min tjej

Åååååå tjejen satt på taket
och tjejen ramla' ner
och tjejen slog ihjäl sig
och finns nu inte mer

Om Lillan har en tjej, då är hon en flata.
En elak flata, som ger sin brud bajsmarmelad, men likväl en flata.
Kanske är det till Kinamockaskogen jag ska bege mig för att få hångla.

Men var ligger Kinamockaskogen? Någon som vet?

Kommentarer:
Postat av: susanne

MEN JAAA!! Jag & Lina satt och funderade på hur fan den där jävla visan gick för några dagar sen! tack för att du skrev ut den!:D


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits