At ease

Att ha ledvärk är jobbigt. Mina armar är ur funktion av okänd anledning. Förmodligen ålderdom....
De är just nu inget annat än två onödiga utväxter som dinglar omkring och rör sig på måfå.
Jävla armar.
Efter ett onödigt stunttrick där en spiraltrappa var involverad fick sig även mina trötta muskelfästen en törn. Men det var värt det. Det var coolt.
Jävla kropp.


Nåväl, att fylla dagarna med något meningfullt är inte allt för svårt med fröken Zakolski around, men att fylla dem med något att göra är, tyvärr, en utmaning. Drar mest omkring och pekar på saker som inte betyder något alls.
'Där är ett gult hus.'
'Där är en gran.'
'Där är en större gran..'


Utan att på något sätt förringa Janes precious närvaro så måste jag få åberopa min längtan och saknad.
typ såhär känns det: åååååååååhhlakdhlkahdfhaeoryo4li5wjfhsjf kom till mig nuuuuu!

Just like a star across my sky,
Just like an angel off the page,
You have appeared to my life,
Feel like I'll never be the same,
Just like a song in my heart,
Just like oil on my hands,
Honour to love you

Still I wonder why it is,
I don't argue like this,
With anyone but you,
We do it all the time,
Blowing out my mind,

You've got this look I can't describe,
You make me feel like I'm alive,
When everything else is au fait,
Without a doubt you're on my side,
Heaven has been away too long,
Can't find the words to write this song,
Oh...
Your love

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits