you keep on shouting

Håkansson, det är ju en fantastisk man. Det vet vi som vet, och ni som inte vet vet det nu.
Men även solen har sina fläckar, om än de är stundtals roliga.
Följande fråga (och svaret) tänker jag på minst femtio gånger per dag:

Vad är en mil långt och luktar fisk?



-Är stundtals fascinerad över den nya kontakten jag fått med ring- och- lillfinger på vänsterhanden.
Reaktionsförmågan på de tu är också den waaay improved. Detta tack vare Gh, FÖRSTÅS.

-Brottas med ett dilemma, storlek obetydligt för omvärlden, nämligen helgen vecka 4.
Glas, Jonsson och brudparty i Luleå.
eller
Maja, Kaj, Wilanders och Amplified i Umeå

-
Är öron som snöflingor?

-Serious spoiler för Sex and the city; the movie:
http://www.fanpop.com/spots/sex-and-the-city/videos/352519
Men jag tror minsan det är en set-up, för att folk ska TRO att det blir såhär.
Det tror jag BARA för att någon annan tror så och jag såg det. Annars skulle jag tro att det är en faktisk scen i filmen.

-Orka bry sig om annat i livet och världen?



Tjejmilen är förresten svaret på frågan ovan.
Haha!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits