earlybird

Fett sköna dagar, dawgs!

Kanske borde man skaffa sig en pimped out villa på något skönt, Danderydskt ställe och leva loppan som karriär-kvinna?
Idag, efter jobbet, gled jag i crwn, köpte färska räkor 'n shit, och massa fucking fresh frukt av exotiskt slag samt fem Staropramen.
Ikwell ska jag ha fredag. Förhoppningsvis med Kim. Detta förutsätter dock att han hinner klart med mord-planeringen i tid.
Att planera ett massmord kan visst ta tid.

Jag har suttit och drömt mig iväg till höjder jag varken kan eller vill uppnå. Sjöng så blommorna dog och spelade in hela härligheten på ljudinspelaren.
Haha, jag kan jävlar i mig inte sjunga vackert, men roligt är det!

Annars så har min kroppshydda nu svällt opp för många storlekar för att det ska vara bekvämt att sitta. Magen liksom viker in sig i sig själv. Armarna dallrar när jag springer i trappor. Röven är i vägen när jag ska vända mig om.
 Wläh. Ge tillbaka mina muskler.

Nu dusch.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits