the streets of you

Deportees -04
Det blir knappast vackrare än så.

I feel I've been heard
It's time for me to serve
So here's to standing up
In a clear blue day in the streets of you

Haft en fin och flottig dag med min fina vän. Tidig och befriande morgon.
Drömde en jävla horribel dröm att jag blev oskyldigt anklagad för ett mord på Shan Atci.
Vaffan, VAAFFAN, gör Shan Atci i mina drömmar då han inte existerat i en knappt levande tanke på MINST två år?

Happ. Två dagar to go.
Ska fira både det och mitt genombrott i Call of Duty med kärleksfilm.


P.S. Tycker mig förtjäna white-trashpluspoäng för frillan. D.S

image34


Okej, filmen sög. Men löööv är ändå fint.
Godnatt!


Kommentarer:
Postat av: La titti

Du ser ut att väga ett gram på bilden sörrän! och jag har MIN kronancykel ofcause som du undrade över


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits