awake

Fattar ni att sviten på Elite Hotel är typ gratis, och att den var min natten mellan den 14-15/2
och att jag hade världen i särklass bästa plan för att fira världens bästa dag på världens bästa sätt med världens bästa människa (mig själv, åfkåååååz) och ett gäng andra människobarn som kandiderar till samma post.
Men istället blev allt helt jävla värdelöst.

..vård av fucking värdelöst materiel?!?!?!?!?!


Nu skiter jag i allt!
Fuck. Hela världen skall straffas!
Kärleken är DÖD.

Så oöverskådligt kasst!?

Just nu orkar jag minsan inte göra något tillnärmelsevis bättre, eller ens bra, av situationen.
Ty mitt hår är för lång och för kort, jag har fått en finne i pannan, jag har återigen fuckat upp mitt dygn i ren protest mot mig själv och det finns ingen god mat hemma.
Dessutom, den begynnande ålderskrisen till ära (om nio år fyller jag trettio?!), tycker jag mig börja bli rynkig.
Men mig veterligen reparerar jag besvikelseskadan lagom till midnatt den 13 och studsar med julaftonsögon upp morgonen därpå, redo att älska obegränsat igen.

Jag ser farm emot helgen, om än den förkortats.
Elisabeth Ohlsson Wallin: In hate we trust på norrbottensmuseum hela helgen.
och så kan man ju faktiskt boka sviten till en annan natt än torsdag.

Men allra, allra mest ser jag fram emot att få hänga med grabbarna och Stina. väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt mycket.image35

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits