when you came over

Hah, att skriva blogg under alkoholpåverkan är att rekommendera. underhållningsvärde, kära vänner, när det är som allra bäst.

Annars är jag bara så jävla nöjd. Open äger sönder alla popcorn.
Torsdagen; Maia Hirsawa, Asha Ali, Taxi Taxi. Helt insane, så jävla bra de var.
Blev otippat alkoholpåverkad, men inte i överkant. Det kom bara så plötsligt.
Sen kom något annat och torsdagen blev fredag och strax däretfer skuttade jag fram de få metrarna tilll lghtn.
Barely no sleep, sedan upp med tuppen och springa till skolan. Försökte förgäves hålla fokus på nuet och inte halka iväg baklänges. En omöjlighet som dock fick tiden att gå fortare.
12.30 -> Kikci, Petter och Oskar dök upp och det var praktiskt taget bara att förbereda inför kvällen. Matintag, alkoholinköp och lite blingbling, sedan hem och sätta igång.
Väl på Open var jag och Kicki VIP och gick förbi hela 2timmarskön, ordnade ett 18+band och Kicki sedan mot Salem. Sprang på Annika och Erik och vi gick till baren. Kicki fixade massa gratisvin i TC, vi minglade och dansade lite danser. Kvällen flöt på jävligt bra bara.
Busdriver, Laleh, Plan B, och Basutbudet var väl typ vad jag såg, men inte hade ögonen på.
Hah, jag spanade in a cute little behind jag inte riktigt kunde hålla fingrarna borta från.

Vek in årorna innan melodyclub som jag inte orkade med, så jag Maja och Anton gick på Max och tog det piano och utvärderade en grym fredagskväll.
Gick, helt idiotiskt, hem ensam vid 0100. Tack och lov utan att bli våldtagen. 
Någon ringde och ville ha mig tillbaka, men jag var en gammal kvinna med fotproblem så jag gick och la mig, inte.
'see you in a minute, baby' sa man, sen WHOOPIE.
Idag är jag trött, och vinglas nr1 för kvällen hälls upp as I write. Livet är härligt. Så härligt att jag måste gå och bada.
Tja!

He got those lips like sugar cane
Good things come for ones who wait
He's a one stop jive with a real big *uh*
He's a sweet talkin' sugar coated candy man
(Say what) a sweet talkin sugar coated candy man
(Say) a sweet talkin sugar coated candy man, woo
A sweet talkin sugar coated candy man

Kommentarer:
Postat av: linnea

jag är avundsjuk.

2007-04-01 @ 10:59:52

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits