shiver in the morning

Det känns bra nu. Det känns bra att inte vara 13 år gammal. Det känns bra att låta sig vara liten, för att vara stor. Det känns bra att vara helt ärlig, rak och rättfram. Det känns tryggt, ,säkert och bra.
Jag är glad att vänner är vänner är vänner är vänner, om än under vissa förändrade omständigheter.
Jag är glad att jag är jag och att hon är hon och att vi är vi.
Glad, genuint glad, tacksam och faktiskt lättad.








I just keep picturing him

Lite sorgligt är det, att jag på något vis redan gett upp. Det ÄR för bra för att vara sant, jag ser ingen annan utväg, inget annat slut, inget annat. bara så; för bra. För bra för mig. 

Jag är rädd, jag är nervös, jag är orolig.
Däremot vet jag att jag inte kommer att falla. Antingen do I fall into something nice, eller så går jag bara vidare, med en rejäl dos ökad självkänsla.
kanske?

åh.

freakish.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits