slow this bird down

Granbergsbacken day II, med inledande distansträning.
Imponerar på mig själv, främst med den frånvarande träningsvärken jag förväntade mig från gårdagen.
Tog det lite lugnare med hjärtat idag och koncentrerade mig på muskelstyrka ist. Främst i överkroppen.
Ska i morgon lägga upp ett litet slutspurts-schema med pappsen, vilket kommer att inkludera mkt löpning med tung packning, knän, axlar och rygg. Plus, givetvis, kontinuerlig konditionsträning. Kan man aldrig få för mkt av.
Taggar TAGGEN3 för FM, försvarsmaktens friidrottsmästerskap.

Bortser jag från träningen har det vart en riktigt jävla kissig dag.
Var så satans trött, otaggad och less då Kim väckte mig i morse. Bara att vakna upp och vara i Vilhelmina (eller nej, det är vilhelmina, utan det faktum att man inte är i Umeå) suger ur mig all energi och jag vill bara skita i allt.
Att dessutom veta att man måste sätta sig i en bil och köra runt en timme gör inte saken bättre.
SÅ jag bestämde mig för att vara en deprimerad, töntig, oansvarig snorunge och sova tills jag inte orkade sova längre. Missade med andra ord dagens tre lektioner, men orkade inte bry mig ett jävla skit. Det är det i särklass tråkigaste jag någonsin gett mig in på.
TA INTE KÖRKORTET?!

Wellwell.
40 dagar kvar till inryck. Det innebär inte bara att jag får spasmer av längtan, utan ett förbannat hektiskt schema.
Imorgon ska kebnekaise bokas, så känner någon för att haka på så ring snarast!
Italien skall mest troligt besökas, och jag ska, enligt alla andras jävla beräkningar, även hinna ta körkortet. Bortsett från det ska jag sätta en fot i Norge, och hinner jag blir det två. Jag och Maja ska hinna hälsa på Linnea. Jag ska jobba ihop alla cash jag spenderat och jag ska hinna bli hulken.
HetsN!

LINNEA FYLLER 21 ÅR IDAG!
JA MÅ HON LEVA! JA MÅ HON LEVA! JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!
JAVISST SKA HON LEVA! JAVISST SKA HON LEVA! JAVISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅÅR!
HON LEVE: HIPP HIPP HURRA! HURRA! HURRA! HURRAAA!
barabambambambaaaaa!
Grattis min älskade, älskade vän.
Jag älskar och saknar dig och önskar mer än något annat att jag kunde få tillbringa åtminstone denna dag tillsammans med dig.
All min gränslösa kärlek.

Kommentarer:
Postat av: Linnea

:D Tack lovely, du sjunger så vackert.

2007-06-21 @ 20:15:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits