Serpentine

Vilken fantastisk, underbar, solig jävla sommardag det är idag!
Kanske kommer följade inlägg att irritera. Men jag är så förbannat stolt över mig själv så jag måste få ösa ur mig.

Allt är nu fixat och klart inför studenten. Jag tror aldrig jag känt mig såhär lycklig någon gång, bortsett från mönstringen.
Fixade mitt samlade betygsdokument och jag råder varena en att läsa mer poäng än nödvändigt. Kändes så förbannat skönt att till och med kunna välja bort VG:n från betygsdokumentet.
Avslutande betygsamtal dessutom, och det är det bästa jag vet att få det på papper hur förbannat bra man är.
CH-CHING!
låt oss sjunga; Inte ett G, så långt ögat kan nååå.


Ensam nu dock, på sista svenskalektionen. Andra är på turné runt om i sverige och världen och blir bruna och fina inför studentveckan. Själv jobbar jag på att vara vitare än ett pappersark och finnig. Inte fan bryr jag mig om det. Jag är officiellt en pluggis och bör enligt normen se ut som skit.

JAG ORKAR INTE VARA RATIONELL NÄR JAG ÄR GLAD! PLUGGISAR ÄR FINNIGA OCH FULA!

Mamma, Pappa; känn er stolta! Oh I know you do!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits