flying high

Jag hängde med Maverick efter jobbet. En dag kan inte bli mycket bättre.
Sista dagen, för denna omgång, på PK's.
Bill höll mig sällskap och vi sköt pantburkar med prismärkaren.
Det kom en underlig, gamal skruttig karl in som hela tiden kallade mig 'lillpajken' och sedan tömde han sin stomipåse på toaletten. Ja, PÅ och inte I toaletten.
Well well, goodbye PK's. I wont miss ya.

Nu har jag duschat och börjat få tillbaka det normala rörelsemöstret igen. Vissa muskler på överkroppen strejkar dock fortfarande. Men jag klagar inte, det är bara roligt. Oftast.

Fredagkväll, och jag önskar mig själv till Umeå, en vinare med Lina och ett ballt dansgolv. Får nöja mig med Vilhelmina, påskmust och..?
You tell me.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits