long, long road

Darriga ben, av flera anledningar; Höstens första joggingtur, som gick lättare än väntat, sömnbrist, lång arbetsdag, människor som eroderar den solida plattform jag lyckats bygga upp.
Vad är det för mening att bygga murar, om man inte har någon mark att bygga dem på?
well, bäst att lista ut det nu, I guess.
Det är jobbigt att möta varenda ord 'fel' och sedan vara rädd för vad mitt 'fel' kan komma att orsaka.

Jag skyller allt på sömnbristen och sömnbristen på sockerruschen från igår och sockerruschen på kakorna och kakorna på Kicki. Ledsen Kicki, men jag orkar inte skylla på mig själv ikväll.

Your hands were covered in paint/The pillow smothered my cry/You were half charmer half snake/I lived in dreamtime/But I'm alive; I survived you/And the bitter taste, the years I wasted/All the hate is gone/'Cause I'm Alive
Some nights I'd sleep in the car/Just to escape you/You drove devotion too far/No-one could save you
But I'm alive; I survived you/And the bitter taste, the years I wasted/All the hate is gone/'Cause I'm Alive
I still have visions of you/I still have nights to get through/And when the trust isn't true/I have these visions of you, visions of you
But I'm alive; I survived you/And the bitter taste, the years I wasted/All the hate is gone cause I'm alive/Ride on and fade away/There's nothing more to say
Ride on and fade away/There's nothing more to say



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits