to make a hero

Måndag är snart tisdag. Oktober är snart november. Det är snart jul.
Men jag kan inte annat än att stanna här och nu; det är ju trots allt en av de bästa måndagar hittills.

Tattooo-tiden var bokad till 9.00 och jag vaknade 0840 av linnea som ringde.
Aningens stressad och med sextiofem kraftigt blödande magsår mötte jag upp Linda vid studion där Mats (ååh. jag gillar inte det namnet) släppte in oss och meddelade att det måste blivit någgot missförstånd, för Filip sa att han inte hade några tider, men det visade sig att det var Filip som hade fel och inte jag.
hmpf..
Jag var så jävla, jävla arg, och jag hetshandlade så jävla mycket frukost tillsammans med Linda, sen gick vi hem och kollade på Grey's anatomy. Allt blir bra med Grey's anatomy.
Johanna låg och sov och vi tände ljus och åt som utsvultna etiopier.

Jag sov en timme eller två, sedan ringde Red Dragon upp mig och kom med beskedet att de fått en avbokning i morgon klockan 12 som var min om jag ville ha den.
Jag var på, som fan, så de bad mig komma in så vi kunde planera bilden och greja lite.
Så jag och Linda begav oss mot studion, kirrade bilderna och sedan sa Filip: 'kom in på en timma så kör vi då.'
Jag blev inte särskilt ledsen, inte ens när Filip tyckte att min bild såg utvecklingsstörd psycho ut. Hah!

Sedan låg jag på britsen helt plötsligt, med en asgarvande Filip över min arm; 'Den här tatueringen skulle bli lika jävla snygg om jag var full', ' det gör ju inget om jag hoppar över en bokstav', osv.
Vi hade så jävla roligt. Filip bara skrattade, jag var så jävla nöjd, Linda var så jävla nöjd, Johanna var så jävla nöjd, Linnea var så jävla nöjd.
Alla är så jävla nöjda. Helst jag. Helst jag.

Att jag sedan fick den billigare gjorde mig också rätt nöjd.

Sedan hem, titta på armen. Jag kan inte sluta titta. Har redan planerat nästa tattoo.
Så ringer Svensson och euforin vet inget slut.
och Ola och Tobias sitter framför mig, i tvn dock, men det är ändå så nära. Min ola, och världens snyggaste tobias.

dessutom har jag kvar frukost för 56 veckor framöver, alla grey's anatomyavsnitt man kan komma åt, nyaste prisonbreak och världens skönaste säng.
Fyfan, vad lycklig jag är. 

och ja, jag kirrar upp bilderna i morgon.

Kommentarer:
Postat av: jossa

åhåh får jag komma coh hälsa på, äta din frukost och se på grey's (älskar det) och kolla på din tatuering hela dagen?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits