to find some peace tonight

En lite underlig känsla, som inte bara är underlig för att den är underlig, utan också underlig för att den känns underlig gör den underlig, är den nuvarande.
Inga måsten, inga krav, ingenting.
Bara in och ut andningar. Ovant.

det viktigaste och mest ansträngande jag gjort i helgen är manikyren, och det säger väl allt?
Köpte en
http://www.strayboys.com/shop/produkt.asp?ID=483  bland annat. Gjorde mig glad.
Fast mormor och morfar gjorde mig gladast, förstås, genom att bara vara.
Vi har ätit pizza, tittat på film och löst korsord.

Snusfriheten har inte gått sådär jättebra faktiskt.
Började sluta i onsdags; föll på dirren på torsdagen när det blev som stressigast på station.
Sedan fredag; hade liks fått en dosa, så det var lika bra att göra slut på den.
Att sluta hos mormor är heller inte bra; jag snusar hellre än att småäta.
men nu, nu jävlar. Mitt i detta lugn skall jag sluta, tänkte jag. Då säger Linnea att jag inte är jag om jag inte snusar. HAHA. vad tragiskt hemskt och fruktansvärt.

jag ska sluta.
När Maja kommer hem ska jag vara snusfri och helfräsch. Jag klarade av mitt första mål var tid expired då maja anländer till sverige, i god tid. Så nu ska jag banne mig klara det här också.
Jaja, jag har tappat förmågan att formulera mig så jag kan göra mig förstådd, så jag slutar här.
God natt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

men så fin liten klänning. tussenuss.

2006-11-29 @ 11:50:40

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits