oh please just let me just breakdown

The sundays of all sundays.
Skulle kunna vara bakfull som ett djur, but I'm not. Ska väl inte sticka under stolen med att jag drack ett par välbehövliga glas rosévin dock, men det gav inte så mycket mer än det lugn jag var ute efter. (och självklart underbart sällskap i form av vilhelmina-eliten)
 Nej, denna söndagskänsla har snarare infunnit sig pga av en fruktansvärd jävla cp olycka jag ofrivilligt (...ja vadfan annars) bevittnade, ett alldeles för sent insomnande och för mycket tankar på för lite som är för stort som är för litet som är för mycket som är för lite.

Lovin it?
Njae, inte just.

Har läst en bok, börjat på en ny, lyssnat på bra musik  jag saknat, ätit lättillagad micromat, sovit, tittat på massa film, tänkt och funderat, kommit fram till absolut ingenting, irriterat mig, fått mens, hatat det, saknat, längtat och kissat och bajsat och snytit mig och gråtit en skvätt och tänkt på anhöriga och tänkt på idioter och tänkt på andra människor  som inte finns i mitt liv och tänkt på människor som funnits för mycket och jag har legat i en hängatta och tittat på flugor och jag har smsat och jag har funderat lite till och jag har haft en bajssöndag som inte alls borde vara en bajssöndag, bara för att det är söndag och jag borde vara glad och studsa fram och sjunga och vissla och njuta av livet men
nej
det
har
jag
inte
gjort

varförrrrrrrrr?

men iofs så gör jag det ändå, menalltärjusomdetär och jag har faktiskt funderat på om det är värt det.
och kommit fram till att det är det.
som fan.

aaaaahmahgaaad, orka fråga sig varför?
att fråga sig varför tillhör ju det förgångna. numer ska jag ju bara köra på och inte tänka så mycket på det.
vilken jävla pussy man är.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits