it's the touch of your hand, behind a close door

En fest, en hjärnskakning, en lång natt och helt plötsligt är det söndag.
En söndag som går till historien som en av de allra, allra, allra bästa.
Jag är sönderslagen, bulan jag fick mig ser ut som ett extrahuvud; ett pulserande, blått och lila extrahuvud.
Min hjärna ligger och skräpar på parkeringen utanför Isara. 
Jag kan enbart minnas korta, korta och oj så trevliga minuter av gårdagen, detta beroende på den inte alls speciellt skojiga blandningen av alkohol och hjärnskakning.



Det här spelar dock ingen som helst roll, för jag vaknade hemma i en liten, liten, liten säng och close to me låg solen och sken.

Kommentarer:
Postat av: linnea

tihi

2006-12-10 @ 19:00:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits