If you only knew what your words would cost if you wanted them back

Jamen om du kunde go to sleep in my heart?!
omdubaravisste, vilket du förmodligen gör.

Oh good, ska jag någonsin bli ens lite som Carrie måste jag hitta kodnamn till alla mina älskare därute i världen.
Funderade länge på det igår, men kom inte på något bra. Min nuvarande Mr. Big till exempel, vad ska ditt nya namn bli? 
Vågar mig inte på några chansningar med att skriva ut de dåliga kanske-namnen right here, right now, det blir för uppenbart (som om det inte vore det ändå..) så for now, får du faktiskt godta att kallas Mr Big.

Dear Big, tänkte iaf på hur mycket jag kommer att hata din girlfriend till en början. Hur hon förmodligen kommer att vara sådär äckelperfekt i sin operfektion. En såndär leendemedhelasittväsen fulsnygg brud som är så häftig att till och med du framstår som en över vintern lämnad hundskit-påse som blivit övercyklad i en snöslaskpöl på våren, och då ska vi inte ens gå in på hur jag kommer att framstå.
Hur konstigt jag kommer att bete mig när vi råkar springa på varandra  där i framtiden.(jag tar lite naivt förgivet att det blir lika svårt att läppa taget som vanligt, trots att jag inte ens erkännt att jag någonsin hållit fast.)
Att jag tappar mobiltelefonen i marken och drar kanske något oförståeligt skämt om reumatism eller något och så tittar jag på klockan på armen som inte finns och säger att jag är sen till.. kriget?!
 ELLER så säger jag att jag ska träffa min pojkvän som du säkert vet inte existerar så börjar jag gå åt samma håll som er och går in på en porrbutik bara för att slippa fortsätta gå i samma riktning.
Jag vet inte. Det blir så pinsamt att jag rodnar i förväg.


I won't hesitate no more
Oh no more no more no more
It's your God-forsaken right to be loved, I'm sure
Theres no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

Jag kan liksom inte hitta någon lovesong som passar sig. Fuck lovesongs.
I'll damn sure hesitate more, för resten av livet. och det är inte vårat faith, för något vårat finns ju inte.
Det är bara känslan i låten jag inte vill leva utan idag och önsketänkandet att det kanske kunde funnits.

Big, jag föll handlöst för dig, och kommer aldrig erkänna to your face eller någon annan del av din kropp att det blev så. Jag kommer aldrig skriva ut ditt riktiga namn, även om du vet att du är du. Jag kommer förneka om du frågar mig in real life, om jag någonsin har turen att träffa dig igen, innan vi springer på varandra där några hunda meter framför porrbutiken.
Alltså Big, you are so big, på ett inte alls särskilt snuskit sätt utan bara stor. En stor människa.
En otroligt stor människa som lite klyschigt vände upp och ner på inte allt, men mycket.

Nu ska jag packa. Vika ihop sockar, där jag inte ens i närheten kommer att vika in Dig i mitt liv, utan lämna dig kvar. Du får helt enkelt bli en uddastrumpa. Jag har sönder den andra och bränner upp den, så du blir jätteudda; för helt ärligt, jag tappar inte bort strumpor men jag antar att i situations like this får man lov att offra sig.. eh, strumpor menar jag.
Åfcåååz är du jätteudda, annat går inte för sig.

Jaja, Hejdå Mr. Big. I'm secretly in love with you.
( så JÄVLA skönt att get it out of my system)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits