you're the record

Idag känner jag mig riktigt bitter och tror inte att jag är ycket till sällskap.

Tack och lovhar Seastian lärt sig hur man bör bete sig i min närhet de gångerna det händer. För dethänder förvånansvärt sällan. Jag är riktigt reko otherwise.

Han kom hit och busringde till folk. Hilarious.

'Hej! Är detta Kistofer Lidström?'

'Ja'

'Bajs'

 

Hujeda mig, jag skrattade tills tarmarna hnde ut där bak.

 


 

Min första arbetsdag är över. Det var helt gudomligt.

Planterade massa jordgubbsplantor och vårdade några orkideér som mår tipptopp i vårat ya, ultramoderna växthus. Allt är helt underbart och levande och tyst och folktomt.

Egentligen borde jag göra tonvis med slutarbeten nu,  men min rygg har slutat fungera och jag är less, bitter och har huvudvärk så jag tänker lägga mig och titta på Pretty Woman för trehundratjugofärde gången i ordningen, sedan dreggla loss till Martin Stenmarck.

hejhej


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits