en tappad gnista

Jag gillar saker. Särskilt sånt härnt:
VISSTE DU
att jag vill gärna att mina fingrar ska börja fungera normalt på tangentbordet.
Här märks inget för här finns tid för redigering. Men gällande liveaction är det väkdigt dåligt.
att jag har tolv syskon! Det är sjukt. .
att min senaste kyss fick jag med hjälp av en pussbiljett. Precis som i sexan!
att jag lyssnar mycket på tystnaden på skype för att ingen har en fungerande mikrofon.
att jag funderar på fettförbränning och biggest looser. Hur mycket tid måste man lägga ner för att gå ner 5 kg på en vecka?
att jag pratar lite som en sundsvallsbo ibland. Då tittar folk konstigt på mig.
att jag inte gillar det mesta i toalettväg. Känns bara besvärligt och tråkigt.
att min första riktiga kyss var med magnus erlingsson på ett av mina episka discon på skidspåret.
att jag avskyr när folk snackar holländska
att kärlek är vanligt på film
att jag gillar balsamvinäger. Satiken så gott det är.
att jag alltid kommer att hotas
att jag är förälskad i Börje.
att sist jag grät Oj oj oj. Igår. Lipade för allt. Tränade och kollade på grinTV samtidigt. Svårt att andas..
att min mobiltelefon är så jävla ful och dålig..
att när jag vaknar på morgonen snoozar jag minst en timme för att drömma färdigt
att innan jag går och lägger mig måste jag ha kontakt med omvärlden. Eller en annan värld. Freträdes vis Prostens värld
att jag just nu tänker på en dålig grej. Blir irriterad.
att i morgon kommer jag träna skiten ur mig själv.
att jag hoppas att mitt horosop inte stämde
att jag verkligen vill tvärtemot vad horoskopet sa.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits