Typiskt.

Jo just ja: P.S. Upplevde en major psykoanalytiskt breakthrough idag. Mitt i naturen.

Inte programmet. Programmet hör inte alls hit. Fast det hade vart kul.. 'Jag insåg att jag vill börja om på nytt. Uppfostras av en djurfamilj. Ojojoj..' skulle jag säga. Nu. Idag. Här.
Så om ett år så är jag med i Mitt i naturen: Special; rävungen.

Jag hade mitt aha-moment mitt i naturen.
Så jag var nog kanske i ett litet meditativt state of mind, trots allt?
Jag tänker inte ta tag i någonting, men det känns skönt att jag tror att jag vet saker.

Jo, jag tackar jag.

Aha-moment.
Jag såg det på Oprah när jag var kanske 11 och hade just börjat få hår på huvudet.
Det handlade om något tråkigt men Oprah fick ett aha-moment.
Det verkar speciellt..' tänkte mitt fjunhuvud och i hemlighet gick jag och längtade efter dem; ögonblicken.
Verkade ju råballt.
Kommer särskilt ihåg ett jag själv upplevt: Då jag förstod negerbollsskämtet i Sunes sommar.
Jag var 19 år. Kanske 20.
Idag handlade mitt aha-moment inte om ett skämt jag tillsist fattade. Bara så ni vet.

Och en till grej.
TV4 kanske tror att de var först med Biggest Looser Sverige.
Naj, naj, naj. Alla minns väl
dundersuccén från Gluntens väg?

Kommentarer:
Postat av: Hest

Ska tv4 rippa vår idé? Jag blev glad i hela kroppen, tack för påminnelsen! Hoppas det går bättre för tv4:s deltagare.

2010-09-02 @ 13:04:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits