livet är en schlager

Badade med Figlia idag. Insåg att livet hade vart roligare om jag gillade jakt. Eller fiske. Eller att bara vara för mig själv i naturen.
Insåg därefter att det nog är det absolut värsta jag vet.
Vandrade, något modfälld, hemåt.

Eller okej, naturen är awesome
. Särskilt här. Nu. Med all höst goin' aaon och så. Men det är fan så sämst att uppleva den själv. Sämst. Riktigt, riktigt värdelöst.
Allt som händer då jag är ensam är sämst. Jag måste ha någon att dela upplevelser med för att de ska vara på riktigt. Annars finns de inte.

Jag kommer titta tillbaka på den här vintern och tänka '...happ?'
Bortsett från vissa helger. Tillexempel den som börjar om 49 timmar och ett par minuter.
Jag hoppas tror och vill (att du ska hålla fast vid mig, att du är däär, för miiig som jag är dääär för diiiiiiiiiiiiiiig. Ge inte opp!) att helgen i helgen i helgen kommer gå till historien som en sjukt kejserlig helg.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits