Jordebaer

Stannade uppe bra länge igår. För länge. Låg och njöt bland alla trevligheter och känslan av att allt ordnar sig.
Till klockan 4.
Vaknade 0900. Pigg. Med helt enoooorma bröst.
Brösten bah: HALLOJ!
Jag bah: '..men käften då.'
Brösten bah: 'NEJ!'
Jag bah: '..men gå och lägg er i en jävulskt tajt sportBH och stanna där tills ni blir snälla igen.'

Hihi. Det kom just in en norsk tant. Jag råkade skratta åt henne.
'Di haar icke nå pyyntekål i guuule?'
Tss.. pyntekål?
Naj men jag kan friteeere moor din!

Jag tror jag ska titta på en pim. På joppeh!
Världsbra.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag gillar när du småputtrar av mysighet.

2010-09-06 @ 16:24:48
Postat av: linnea

Ahaa, då är det okej.

Neepp, senast jag såg på L world var det en mörk känd bryd som var snyggast och "manligast", och det var väl för hundra år sedan si sådär. ( gissar att man inte får uttrycka sig på detta sätt )



Yeah, ring och uppdatera.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits