Jag kan inte somna. Så fort jag blundar r...

Jag kan inte somna. Så fort jag blundar ramlar jag ned för victoriafallen. Sen gick tankarna såhär: ramla i allmänhet. Spektakulära kullerbyttor. Att vara full. Att vara hög. Sist det hände. Mossa. Vad hade jag för kläder? Nya tröjan jag köpte på Affären. DEN ANDRA NYA TRÖJAN!? Sedan dess är jag fast i den tanken. Jag köpte en perfekt tröja på Affären i sundsvall i somras. En svart, snygg, stor tröja som passade till allt. Jag använde den en gång innan den försvann spårlöst. Sörjde den en dag, sen glömde jag bort den då annan sorg och glädje kom emellan. Men nu, i natt, kom saknaden åter. Min perfekta tröja: Var finns du idag? Jag ska nu ge sömnen ett försök till. Har druckit ett till glas honungsmjölk. Sen tog jag en snus. Kontraproduktivt va?


Kommentarer:
Postat av: Hästen

Jag kunde inte heller sova inatt! Jag gick ju och la mig tidigt, men jag tänkte bara på att galoppera, så det tog några timmar att somna. typ 3. När ska du vakna? Ska jag ringa och väcka dig?

2010-09-22 @ 08:41:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits